Enirt skriver:
Rart at høre man ikke er den eneste der føler at man snakker med en dør en gang i mellem 
Men ja synes bare at han prioritere hans tid lidt træls, f.eks at han vælger at være oppe til halv seks om morgenen når vi lige havde snakket om at vi skulle putte, snakke og ud at spise.
Hehe jeg er blevet så pylleret at jeg har spurgt min om han ikke godt kunne prioriterer at være herhjemme HVER dag istedet for at skulle ud til venner eller sådan (heldigvis er der kun få uger tilbage, men alligevel)
Altså selvfølgelig må hans venner gerne komme herhjem alt det de vil - det er mere så jeg ikke skal være alene, det kan jeg sagtens sidde og græde over
total åndssvagt, men hvad hjælper det når man sidder og er tyk og gravid og bare gerne vil have mega meget omsorg (normalt er jeg meget selvstændig og kunne sagtens undlade at se ham hele ugen uden de vilde problemer)
Det er hårdt at være gravid
hihi
Men det der med computeren kan jeg altså godt følge dig i - min var ligeså slem engang, faktisk så slem at vi blev nødt til at lave regler da jeg bare overhovedet ikke kunne se hvorfor et computerspil altid skulle være vigtigere end alt andet. I dag kan han godt se at det ret så overdrevet med det computer og han nyder det mere nu fordi at han ikke sidder der hver dag, så nu glæder han så til det på en helt anden måde.
Han fik lov at vælge 2 dage der var fuldstændig hans egne, så han valgte tirsdag og torsdag hvor han gerne ville spille - og så havde jeg absolut intet og sige. Hvis han så blev spurgt om at spille eller og han kom og gerne ville spille, så var det selvfølgelig i orden, men han kunne overhovedet ikke lave et krav om at spille. Han gik selv med til det og vi havde en stille og rolig snak om at når man er i et forhold så må man altså prioriterer lidt anerledes, specielt når man har lejlighed, hund og har barn på vej 
Tanken om at jeg helt alene skulle stå med lejlighed, hund og barn når der faktisk sidder en voksen inde ved siden af - ja det gad jeg bare ikke 
I dag spiller han ikke engang tirsdag og torsdag mere, nu kan han godt spille forskellige dage uden at overdrive, ja der kan endda være uger hvor han ikke spiller. Syntes det er dejligt at han har fundet andre aktiviteter istedet for at det altid skal være computeren (hvor man ALDRIG kan komme i kontakt med dem) 
Undskyld alt mit skriveri
, men ville lige dele da det måske kunne være en mulighed for jer derhjemme? Måske han syntes det er lamt i starten, men på et tidspunkt blæder han vel op overfor samtalen hvis du gerne vil snakke med ham