Jeg har på det sidste gået og følt at jeg er lidt alene om at forberede mig på fødslen, at kæresten ikke virker sælig interesseret i at snakke om hvad der venter os. 
Men på den anden side så er han jo med til fødselsforberedelse, som vi begyndte i sidste uge. Og det deltager han fint i, spørger hvis der er noget han ikke forstår.
Jeg bliver nok bare frustreret fordi tit det han spørger om er noget han allerede har spurgt mig om og som jeg ar svaret ham på via forksellige bøger osv. Men det er som at når det er mig der giver svar så hører han ikke efter 
Jeg sagde så til han i aftes om vi ikke skulle bruge i morgen aften (altså i dag) på at hygge os sammen og slukke pc og tv og bare nusse og snakke om det at skulle blive forældre snart. Vil så gerne at vi deler vores tanker omkring det med hinanden. For det synes jeg ikke vi har gjort ret meget. Og jeg har termin den 22 dec.
Jeg kan ikke finde ud af om det er mig der har for meget tid til at gå og tænke, om det er mig der er hormonella.
Men føler bare at aftenerne glider afsted med tv fra min side og PC fra hans. Han er B menneske, så vi går heller i seng på sammen tid, men han putter mig altid.
Vi havde så delvist aftalt at vi skulle ud at spise i aften og så kunne vi putte og snakke når vi kom hjem, men så her til morgen siger han at han ved ikke hvad jeg forventer af ham mht. at snakke for han er altså træt og arbejdsdagen skal bare overståes og så vil han hjem at sove. Så det med at snakke det kunne nok ikke blive til noget i dag, men han vil gerne stadig ud at spise. Det har jeg bare ikke ret meget lyst til, for når han er træt handler det bare om at få maden ned og så hjem i en fart. Så kan vi lige så godt bestille hos just eat. Det kunne han ikke forstå og tror han blev lidt ked af at jeg ikke ville med ud at spise og nu sidder jeg her og tuder og ved ikke om jeg er urimelig eller hvad der sker 
Anmeld