"gode" tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

malliebooh skriver:

Jo selvfølgelig er det et godt tilbud - men det giver da ikke mening at det koster mindre for 2 end for 1

Når, jamen det er ligeneget! Bare jeg får noget ud a det, hæhæ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

Simon Isaksen

Ciss skriver:

Noget, som virkelig kan irritere mig nogen gange, er faktisk det modsatte: Når man får to eller tre til næsten prisen for en eller to.

Så står jeg der og skal bare bruge en, men føler mig på en måde presset til at købe to (eller tre). Man føler sig jo som en idiot, hvis man kun tager en - og det er jo bare ekstra uheldigt, hvis det er chokolade eller lignende.

ja med mindre man er god til at beherske sig selv er det jo et "mere forbrug" nu er jeg selv den type at hvis vi har slik spiser jeg det har vi det ikke ja det gir sig selv .. så vil gerne give dig ret men føler mig igen også dum hvis jeg kan købe 1 for 10 kr og 2 for 11 så ville det jo være dumt ikke at bruge den sidste 1 kr 

Anmeld

5. december 2012

ano14316

malliebooh skriver:

I sidste uge da jeg var i Føtex, der havde de tilbud på Natusan vådservietter. 1 pakke for 36 kr og 2 pakke for 35 kr. 

jeg købte tomatsuppe i kvickly her den anden dag 1 for 30 2 for 10.. Se det er sq et tilbud der er til at forstå.. ikke det andet gøjl.. 

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

ano14316 skriver:

jeg købte tomatsuppe i kvickly her den anden dag 1 for 30 2 for 10.. Se det er sq et tilbud der er til at forstå.. ikke det andet gøjl.. 

Ja det var da et godt tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.