"gode" tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Simon Isaksen

Miss Kat skriver:

Tydeligvis!! 

Ja lærte også meget af at stå i butik, men man kan da stadig godt blive snydt hvis ikke man kigger sig for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

malliebooh

I sidste uge da jeg var i Føtex, der havde de tilbud på Natusan vådservietter. 1 pakke for 36 kr og 2 pakke for 35 kr. 

Anmeld

5. december 2012

Simon Isaksen

malliebooh skriver:

I sidste uge da jeg var i Føtex, der havde de tilbud på Natusan vådservietter. 1 pakke for 36 kr og 2 pakke for 35 kr. 

det har jeg set på kims chips tag en for 24 eller 2 for 20 .. og så var der en der tog 3 hvor jeg tænkte, hvad har du gang i xD

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

Simon Isaksen skriver:

det har jeg set på kims chips tag en for 24 eller 2 for 20 .. og så var der en der tog 3 hvor jeg tænkte, hvad har du gang i xD

Haha hun skulle da klart have taget 4

men det er nogle underlige tilbud en gang i mellem 

Anmeld

5. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

malliebooh skriver:

Den forstår jeg ikke? Er det ikke et godt tilbud?

Anmeld

5. december 2012

Simon Isaksen

malliebooh skriver:

Haha hun skulle da klart have taget 4

men det er nogle underlige tilbud en gang i mellem 

hehe ja overvejede at spørg om hun ville spare penge også kunne jeg jo få den sidste pose som bonus :p så ville hun stadig spare 4 kr :p

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

rikkeregnbue skriver:

Den forstår jeg ikke? Er det ikke et godt tilbud?

Jo selvfølgelig er det et godt tilbud - men det giver da ikke mening at det koster mindre for 2 end for 1

Anmeld

5. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er stødt på den her et par gange: 

1 for 3 kr, 3 for 10 kr 

Anmeld

5. december 2012

malliebooh

Simon Isaksen skriver:

hehe ja overvejede at spørg om hun ville spare penge også kunne jeg jo få den sidste pose som bonus :p så ville hun stadig spare 4 kr :p

Haha

Anmeld

5. december 2012

Ciss

Noget, som virkelig kan irritere mig nogen gange, er faktisk det modsatte: Når man får to eller tre til næsten prisen for en eller to.

Så står jeg der og skal bare bruge en, men føler mig på en måde presset til at købe to (eller tre). Man føler sig jo som en idiot, hvis man kun tager en - og det er jo bare ekstra uheldigt, hvis det er chokolade eller lignende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.