"gode" tilbud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

Victoria2013

Jeg er også altid lidt forsigtig med tilbud af den slags... jeg kigger altid lige på hvor meget man præcist sparer ved at købe flere (hvis det er 2-3 kr, så gider jeg ikke). Og så tænker jeg også lige om jeg nu virkelig har brug for at købe flere, for det har jeg jo som regel ikke lige på det tidspunkt.

Det er det samme hvis man er i en 7-11 og skal have et eller andet bagværk, så nævner de jo altid lige "Du vil ikke have 3 for 20?" næh... jeg er jo kun mig selv, skal kun spise den ene og derudover ville jeg slet ikke have godt af at spise mere end én

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

Ciss

Tak for dagens latter.

Anmeld

5. december 2012

ano14316

Ciss skriver:

Tak for dagens latter.

hehe jamen det var da så lidt.. 

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Haha. Nøj sikke da et tilbud, lad mig få en kasse af dem...

Jeg var til mit første (og sidste) Tupperware party for en måneds tid siden, hvor de havde et fabelagtigt tilbud: 1 drikkedunk til 60 kr. og 2 for 119. Fantastisk!! 

Anmeld

5. december 2012

ano14316

Miss Kat skriver:

Haha. Nøj sikke da et tilbud, lad mig få en kasse af dem...

Jeg var til mit første (og sidste) Tupperware party for en måneds tid siden, hvor de havde et fabelagtigt tilbud: 1 drikkedunk til 60 kr. og 2 for 119. Fantastisk!! 

Nøj.. det er ikke rigtigt.. tænk at gå glip af så fantastisk en  pris.. satans siger jeg bare.. 

Anmeld

5. december 2012

Simon Isaksen

ano14316 skriver:

Nogen gange tænker jeg bare.. Helt ærligt, det er sq da at gøre grin med kunderne.. 

Forleden så jeg et supermarked, der havde tilbud på aventsutter.. 
Normalpris: 65.00 NU: 64,95 man spare - man sparer 0,07%

og så faldt jeg lige over denne her:

Man sparer 0,2% wuhuuuu

Andre der er faldet over "gode" tilbud?

Det er meget normalt, vi mennesker bliver jo tiltrukket af tilbud, har selv arbejdet i netto og der kan en spot vare koste 15 kr den ene uge hvor normal pris er 25 så hvis de ikke kan afsætte den bliver der sat en gul sky på med pris 13,95 og bare pga den gul sky bliver varen REVET væk fordi det virker som et godt tilbud  

men selv kigger jeg meget på nettet når jeg køber ind da det somregl er billigere 

f.eks. graviditet og ægløsnings teste koster jo omkring 50 kr i butikkerne og mig og kæresten fandt dem på nettet til 2 -3 kr og virker lige så godt så hvorfor betale i dyre domme (dog er dagligevare det samme på nettet)

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Simon Isaksen skriver:

Det er meget normalt, vi mennesker bliver jo tiltrukket af tilbud, har selv arbejdet i netto og der kan en spot vare koste 15 kr den ene uge hvor normal pris er 25 så hvis de ikke kan afsætte den bliver der sat en gul sky på med pris 13,95 og bare pga den gul sky bliver varen REVET væk fordi det virker som et godt tilbud  

men selv kigger jeg meget på nettet når jeg køber ind da det somregl er billigere 

f.eks. graviditet og ægløsnings teste koster jo omkring 50 kr i butikkerne og mig og kæresten fandt dem på nettet til 2 -3 kr og virker lige så godt så hvorfor betale i dyre domme (dog er dagligevare det samme på nettet)

Haha den mentalitet har jeg faktisk lagt mærke til... Det sjoveste må være i Fakta, hvor jeg har set varer i rodekassen, hvor der er smækket tilbudsmærkater på... prisen er så stadig den oprindelige fulde pris, men når den bliver trykt på et tilbudsmærke i stedet, bliver folk åbenbart fristet til at købe skidtet? Er vi virkelig så primitive og ukritiske?

Anmeld

5. december 2012

Simon Isaksen

Miss Kat skriver:

Haha den mentalitet har jeg faktisk lagt mærke til... Det sjoveste må være i Fakta, hvor jeg har set varer i rodekassen, hvor der er smækket tilbudsmærkater på... prisen er så stadig den oprindelige fulde pris, men når den bliver trykt på et tilbudsmærke i stedet, bliver folk åbenbart fristet til at købe skidtet? Er vi virkelig så primitive og ukritiske?

Jeg har engang oplevet at noget fisk var sat ned til 10 kr i en uge, normal pris 30 kr. når så det er sidste tilladte salgs dato plejer netto at tage 50% af prisen men pga. en computer fejl stod der 15 ,- på mærket  og det lagde jeg først mærke til efter vi havde solgt ca 5 pakker (i løbet af hele ugen var der solgt 2 til 10 kr) så mit svar må være vi ikke kigger os ordenlig for men bare går målrettet efter tilbud

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Simon Isaksen skriver:

Jeg har engang oplevet at noget fisk var sat ned til 10 kr i en uge, normal pris 30 kr. når så det er sidste tilladte salgs dato plejer netto at tage 50% af prisen men pga. en computer fejl stod der 15 ,- på mærket  og det lagde jeg først mærke til efter vi havde solgt ca 5 pakker (i løbet af hele ugen var der solgt 2 til 10 kr) så mit svar må være vi ikke kigger os ordenlig for men bare går målrettet efter tilbud

Tydeligvis!! 

Anmeld

5. december 2012

Mink

ano14316 skriver:

Nogen gange tænker jeg bare.. Helt ærligt, det er sq da at gøre grin med kunderne.. 

Forleden så jeg et supermarked, der havde tilbud på aventsutter.. 
Normalpris: 65.00 NU: 64,95 man spare - man sparer 0,07%

og så faldt jeg lige over denne her:

Man sparer 0,2% wuhuuuu

Andre der er faldet over "gode" tilbud?

Det er virkelig tosset men det er det som man kalder psykologiske priser en varer som koster 9,99 kr sælger ofte bedre end hvis det hedder 10 kr 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.