Hvad skal I bruge pengene til ? (SP)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Honningblomst

Tina2 skriver:

De fleste suger ikke, hvis det er fordi man vil tabe sig... Man taber sig for det første ikke alverden af det og for det andet fik jeg i hvert fald at vide da jeg i 2002 fik fedtsuget mine lår at jeg skulle være normalvægtig, for at få det gjort....

Det er der nogen der gør...men tror ikke det er så udbredt herhjemme....men det er da dumt, for du taber dig jo så kun nogle steder og ikke de farlige steder som er fedtet omkring organerne...
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

ønskebørn74

Tina2 skriver:

De fleste suger ikke, hvis det er fordi man vil tabe sig... Man taber sig for det første ikke alverden af det og for det andet fik jeg i hvert fald at vide da jeg i 2002 fik fedtsuget mine lår at jeg skulle være normalvægtig, for at få det gjort....

Nøjagtig hvad lægen siger..

Så det er bare med at røre sig og spise sundt

Jeg er begyndt på madlog...det funker for det meste...

på nær de der dage hvor humøret er i kælderen...så voldæder jeg

Anmeld

9. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg får omkring 3500 kr og de skal bruges til en tatovering.
Resten skal vi bare bruge til at hygge lidt extra i ferien for

Anmeld

9. juni 2009

Pia.

Der er en del af jer der skal tattoveres for nogle af pengene - glæder mig til at høre hvad I skal have lavet og måske se billeder...

Anmeld

9. juni 2009

Disney79

Vores sp penge er så godt som brugt... Vi skal bruge en masse nyt til den bette kommer i septemner.... Så de er næsten brugt

Hvad der kommer af overskud skal gå til hygge i sommerferien med vores datter

Anmeld

9. juni 2009

Mor.sander

Vi få ca. 7500 tilsammen.
Vores skal bruges til betaling af advokat, som vi fornylig har fået for at køre min søns samværssag og de skal nok blive brugt, da min x nok desværre ikke stopper før det ender i retten. Og måske en trampolin til ungerne!

Anmeld

9. juni 2009

Lise

Vi skal bruge dem til en carport, og en ny klapvogn som gerne skulle komme hjem til os fra England imorgen

Ville hellere shoppe tøj og støvler for alle pengene (eller ha' en fedtsugning for den sags skyld), men sådan bliver det vist ikke..

Anmeld

9. juni 2009

Tina2

Eva skriver:

Det er der nogen der gør...men tror ikke det er så udbredt herhjemme....men det er da dumt, for du taber dig jo så kun nogle steder og ikke de farlige steder som er fedtet omkring organerne...
Knus..

Lige præcis:-) Jeg synes det er HELT ok, de ikke fedtsuger overvægtige..... Jeg er helt normalvægtig og fik taget 1 liter på yder/inderlår ned til knæene så ikke alverden, MEN det var det der generede mig:-)

Anmeld

10. juni 2009

Mette+Mathias

Vi får ca 23.000 udbetalt tilsammen, og planen var at de skulle bruges på ombygning og tilbygning, men vi blev enige om at vi bare trængte til en ferie, så jeg bestilte 14 dage på Mallorca med alt inkl. til os i går,- åååh jeg glææææder mig!!!

Anmeld

10. juni 2009

4xGreve

Her er det kun manden der får, og de skal bruges på en kondenstørretumbler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.