Hvad skal I bruge pengene til ? (SP)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.901 visninger
40 svar
0 synes godt om
9. juni 2009

Pia.

Ved ikke om den har været oppe før, men spørg nu alligevel... Kun fordi jeg er død nysgerrig....

Jeg får 9500,- og med en helt ny lejlighed så får de penge nok hurtigt ben at gå på - har dog købt møbler, malling og det hele, så det er faktisk kun de små ekstra ting man liiiiige falder over jeg mangler.... Så pengene kommer nok til at gå til ren hygge med mine skønne børn - de fortjener dem også mere end deres mor gør, tror vi tager et eller andet sted hen og laver noget hyggeligt sammen ... og så skal min prinsesse have ny cykel....

Hvad skal I bruge jeres sp penge til ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

lonemus

Pia. skriver:

Ved ikke om den har været oppe før, men spørg nu alligevel... Kun fordi jeg er død nysgerrig....

Jeg får 9500,- og med en helt ny lejlighed så får de penge nok hurtigt ben at gå på - har dog købt møbler, malling og det hele, så det er faktisk kun de små ekstra ting man liiiiige falder over jeg mangler.... Så pengene kommer nok til at gå til ren hygge med mine skønne børn - de fortjener dem også mere end deres mor gør, tror vi tager et eller andet sted hen og laver noget hyggeligt sammen ... og så skal min prinsesse have ny cykel....

Hvad skal I bruge jeres sp penge til ?

Knus Pia.

Vi skal have lagt et ekstra dræn i indkørslen, som koster ca. 2000.- kr.

Resten skal bare gemmes, måske skal der bruges lidt på lidt ekstra tøj til os alle sammen
Vi får 17.500.- kr udbetalt

Anmeld

9. juni 2009

Pige2009

Jeg venter med at hæve mine SP penge lidt endnu... Måske først til Jul, men er ikke helt besluttet endnu. Jeg mangler ikke noget, så vil hellere vente...

Anmeld

9. juni 2009

Fiona78

Får 12000 udbetalt, skal have et par tatoveringer og så skal der sættes lidt ind på budgettet så bankdamen bliver glad

Anmeld

9. juni 2009

Valle81

Vi får tilsammen 16000 udbetalt. De skal gå til lidt økonomiske huller, og ellers på en dejlig sommerferie med børnene:0) Så bliver der lige til lidt ekstra:0)

Anmeld

9. juni 2009

Plysbjørnen

Mine skal bruges til bryllupsfest m.m. (bryllupsting) og kærestens skal bruges til ny (resten af) indkørslen, sommerferie og hygge...

Anmeld

9. juni 2009

Stumpen

Jeg ved ikke hvor me vi får udbetalt, men vi står overfor en flytning, så det skal de gå til..

Anmeld

9. juni 2009

LotteN

ihh, hvor er det altså bare snyd.
Vi skal bare have 1500 tilsammen og så skal skatten trækkes... vi har ikke sendt afsted endnu, men får dem bare udbatelt nu, der er jo ingen penge alligevel

Anmeld

9. juni 2009

Moar'en

Vi får heller ikke ret meget. ca 4000 tilsammen når skatten er betalt, og de skal bruges på sjov og ballade?

Anmeld

9. juni 2009

__

Vi får ca 11.000 kr tilsammen og har brugt ca 7000 kr på forskud på et fladskærms TV vi længe har ønsket os efter ombygning af stue og første sal  
De sidste 4000 kr får nok også ben og gå på, da vi også har gang i en større "renovering" af haven.

Vi bestemte os for at bruge dem på at forsøde vores tilværelse lidt, når der nu ikke var flere penge til udbetaling og vi ellers har en sund økonomi.

Knus
Zenia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.