Hvad skal I bruge pengene til ? (SP)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Fra hvor søde...

Jeg synes du ser dejlig ud som du er !!

Hvor er du sød...men altså, når de fjerner det der løse hud på maven, så skal de fedtsuge lidt så maven kan blive helt fin og perfekt...og det giver Danmark ikke tilskud til, så det er egen lomme..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2009

Diana...

Vi får ca 15000 når skatten er trukket fra og noget af det går til vores vielses ringe da vi ha lånt dem af mine forælder altså pengene til ringene. resten går ind på kontoen og reder den lidt 

Anmeld

9. juni 2009

MetteT

Vi få ikk særlig meget, men der er vist lige nok til en ny tørretumbler, som er hårdt tiltrængt... Den gamle æder bogstaveligtalt vores tøj... Spiser små stykker af det... Øv...

Anmeld

9. juni 2009

1977

Profilbillede for 1977
en ny converter til gearkassen og et lejre til det ene forhjul

Anmeld

9. juni 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Hvor er du sød...men altså, når de fjerner det der løse hud på maven, så skal de fedtsuge lidt så maven kan blive helt fin og perfekt...og det giver Danmark ikke tilskud til, så det er egen lomme..
Knus..

Jeg kan fortælle dig at jeg er igang med vægtab.....20kg...!!!

vi skal have lagt æg op om et par md.. og skal mindst tabe 10 inden da................ville ønske de kunne suge dem ud

Den gå desværre ikke med så mange kg..

Anmeld

9. juni 2009

ønskebørn74

Vore penge skal bruges til en mindre reperation af min bil
og projekt baby

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Jeg kan fortælle dig at jeg er igang med vægtab.....20kg...!!!

vi skal have lagt æg op om et par md.. og skal mindst tabe 10 inden da................ville ønske de kunne suge dem ud

Den gå desværre ikke med så mange kg..

Du skal nok tabe dem, det er jeg slet ikke i tvivl om...det der skal suges på mig er kun for at det hele skal se pænt ud når nu der skal skæres hud af...jeg ville aldrig nogensinde vælge at blive fedtsuget for et vægttab-smiler-
Knus Eva og held og lykke med det...spændende..

Anmeld

9. juni 2009

ønskebørn74

Eva skriver:

Du skal nok tabe dem, det er jeg slet ikke i tvivl om...det der skal suges på mig er kun for at det hele skal se pænt ud når nu der skal skæres hud af...jeg ville aldrig nogensinde vælge at blive fedtsuget for et vægttab-smiler-

Meget!!!!

Vi har forsøgt i mange år nu... er ved at være godt skruk..

Jeg er sikker på at din mave bliver top nice.

Knus Lene og held og lykke med maven

Anmeld

9. juni 2009

Tina2

Eva skriver:

De fleste suger ikke, hvis det er fordi man vil tabe sig... Man taber sig for det første ikke alverden af det og for det andet fik jeg i hvert fald at vide da jeg i 2002 fik fedtsuget mine lår at jeg skulle være normalvægtig, for at få det gjort....

Anmeld

9. juni 2009

Honningblomst

ønskebarn74 skriver:

Meget!!!!

Vi har forsøgt i mange år nu... er ved at være godt skruk..

Jeg er sikker på at din mave bliver top nice.

Knus Lene og held og lykke med maven

Tusind tak-smiler- kan godt forstå at det er et stort ønske at få et barn...blev selv insimineret med den første og blev gravid første gang..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.