Har i nogensinde snydt til eksamen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

tankai

Anonym skriver:

Hej piger .

Har i prøvet at snyde til en skriftligt eksame? Og hvordan gik det ?

Blev i fanget og opdaget i at snyde? Og hvad skete der ellers ?

Har snydt i en terminsprøve engang, fordi jeg manglede titlen på en sang.. 

Så gik på toilettet, og ringede til min far..

Har også haft en lære engang, der huskede mig på, hvad jeg skulle kigge efter i filmen, da hun fulgte mig ind i forberedelses lokalet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

SukkerDronning

Jeg kan sagtens forstå, at der er folk der snyder. Argumentet med at man så ikke er klædt ordentlig på til fremtiden, syntes jeg ikke holder. Lad os sige man skal ind på en uddannelse der kræver et enormt højt snit, klarer man ikke nødvendigvis denne uddannelse dårligere, fordi man ikke lige magter at lave det snit det kræver. Da den eneste grund til at man fx skal have 10-12 i mat B er, at der er SÅ mange der gerne vil ind på sociologi studiet.. Man er jo ikke dum fordi man ikke lige kan få 10-12 i mat B det år man skal. Det kan lige så vel være at ens far ligger for døden med kraft, man står med et kæmpe familie drama og en flyning who knows.. Bare et eksempel.

Når dét er sagt, så kunne jeg ALDRIG finde på at snyde, af den grund at det ville stresse mig mere, jeg er alt alt for ærlig til det.

Udover det så er jeg fløjtende ligeglad med om andre snyder. Bare JEG gør mit bedste. Jeg har også altid gladeligt givet mine noter, opgaver etc. til andre. Det er jo deres problem at DE ikke kan det de skal kunne.

Anmeld

4. december 2012

jydeinden

SukkerDronning skriver:

Jeg kan sagtens forstå, at der er folk der snyder. Argumentet med at man så ikke er klædt ordentlig på til fremtiden, syntes jeg ikke holder. Lad os sige man skal ind på en uddannelse der kræver et enormt højt snit, klarer man ikke nødvendigvis denne uddannelse dårligere, fordi man ikke lige magter at lave det snit det kræver. Da den eneste grund til at man fx skal have 10-12 i mat B er, at der er SÅ mange der gerne vil ind på sociologi studiet.. Man er jo ikke dum fordi man ikke lige kan få 10-12 i mat B det år man skal. Det kan lige så vel være at ens far ligger for døden med kraft, man står med et kæmpe familie drama og en flyning who knows.. Bare et eksempel.

Når dét er sagt, så kunne jeg ALDRIG finde på at snyde, af den grund at det ville stresse mig mere, jeg er alt alt for ærlig til det.

Udover det så er jeg fløjtende ligeglad med om andre snyder. Bare JEG gør mit bedste. Jeg har også altid gladeligt givet mine noter, opgaver etc. til andre. Det er jo deres problem at DE ikke kan det de skal kunne.

at du ikke kan komme ind på drømmestudiet uden at snyde synes jeg ikke helt holder. og synes det er skræmmende hvis der rent faktisk er nogen der gør det af den grund. for stakkels de mennesker der så er blevet belønnet for at knokle røven ud af bukserne.

Anmeld

4. december 2012

twinny

det kan min samvittighed simpelthen ikke holde til...

SÅ nej, det har jeg ikke.

Anmeld

4. december 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Hej piger .

Neeeej! For fanden da!  Og vil da absolut ikke råde dig til det.

Anmeld

4. december 2012

modesty

Nej, det ville min faglige stolthed ikke kunne klare - heller ikke da jeg var skoleelev. 

Anmeld

4. december 2012

SukkerDronning

jydeinden skriver:

at du ikke kan komme ind på drømmestudiet uden at snyde synes jeg ikke helt holder. og synes det er skræmmende hvis der rent faktisk er nogen der gør det af den grund. for stakkels de mennesker der så er blevet belønnet for at knokle røven ud af bukserne.

Selvfølgelig kan man komme ind på drømmestudiet uden at snyde! Jeg tænker bare at det kunne være en grund til, at nogen snyder.

Som jeg også skriver, er jeg så en af "dem der knokler røven ud af bukserne" Og jeg er ligeglad med hvad de andre gør, jeg skal jo gøre det for min egen skyld. Det gælder for alle. Jeg er sikker på at man får mere ud af sine studier hvis ikke man snyder til eksamenen.

Anmeld

5. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger .

Nej det har jeg ikke. Vil det ikke kun være at snyde sig selv?

/Fenja

Anmeld

5. december 2012

Miss Kat

Puha nej, det ville jeg slet ikke have nerver til... 

Men jeg kan huske i gymnasiet, der var en pige årgangen over mig, som måtte gå sit skoleår om, fordi hun snød til den større skriftlige opgave i 3.g og bare afleverede noget, hun havde fundet online... Det kostede hende et helt ÅR!! Hvordan kan det nogensinde være det værd, når alle kendte konsekvensen ved at snyde på forhånd? Modigt eller dumt?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.