Jeg kan sagtens forstå, at der er folk der snyder. Argumentet med at man så ikke er klædt ordentlig på til fremtiden, syntes jeg ikke holder. Lad os sige man skal ind på en uddannelse der kræver et enormt højt snit, klarer man ikke nødvendigvis denne uddannelse dårligere, fordi man ikke lige magter at lave det snit det kræver. Da den eneste grund til at man fx skal have 10-12 i mat B er, at der er SÅ mange der gerne vil ind på sociologi studiet.. Man er jo ikke dum fordi man ikke lige kan få 10-12 i mat B det år man skal. Det kan lige så vel være at ens far ligger for døden med kraft, man står med et kæmpe familie drama og en flyning who knows.. Bare et eksempel.
Når dét er sagt, så kunne jeg ALDRIG finde på at snyde, af den grund at det ville stresse mig mere, jeg er alt alt for ærlig til det.
Udover det så er jeg fløjtende ligeglad med om andre snyder. Bare JEG gør mit bedste. Jeg har også altid gladeligt givet mine noter, opgaver etc. til andre. Det er jo deres problem at DE ikke kan det de skal kunne.
Anmeld