Har i nogensinde snydt til eksamen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2012

lailamik

Snydt og snydt .. jo det har jeg. Det var da jeg gik i 8 klasse. Eftersom vi var så mange inde i et lille lokale kommer vi til at sidde rimligt tæt på hinanden. Dette gør at mig og min veninde lægger små sedler med svar og spørgsmål i vores hættetrøjer. -læner os tilbage med stolen så den anden kan få fat i sedlerne. 

Men kunne ikke finde på at gøre det nu til nogle "rigtige" eksamier.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2012

jydeinden

nej aldrig og er chokeret over at man kan overveje det, for det er vitterligt ris til egen røv..

hvorfor skulle man være interesseret i at blive bedømt for noget der ikke er ens fortjeneste.

Anmeld

4. december 2012

M (:

Anonym skriver:

Hej piger .

Har i prøvet at snyde til en skriftligt eksame? Og hvordan gik det ?

Blev i fanget og opdaget i at snyde? Og hvad skete der ellers ?

Nej, jeg har aldrig snydt til hverken en mundtlig eller en skriftlig eksamen. 

Anmeld

4. december 2012

henh01

Dinna88 skriver:

Du kan da snyde på mange måder. Ved en mundtlig kan du få informationerne fra steder du ikke må. I en skriftlig kan du skrive svarene ned/grammatikken, du kan skrive af fra andre, uden at angive det, i skriftlige opgaver. Du kan bruge andres opgaver. Du kan få andre til at skrive opgaverne for dig. Der er mange måder 

Jeg kan da ikke få informationerne andet steds fra ved en mundtlig? Der står man jo overfor lærer og censor?

Tja man kan få en til at skrive sin opgave, men man ska jo selv op og forsvarer den så mon det ikke kommer til at give bagslag alligevel?

Anmeld

4. december 2012

Troldemommi

NEJ, det ville jeg ikke have samvittighed til.

Anmeld

4. december 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Hej piger .

Har i prøvet at snyde til en skriftligt eksame? Og hvordan gik det ?

Blev i fanget og opdaget i at snyde? Og hvad skete der ellers ?

Nej, aldrig. Og har heller aldrig overvejet det.

Tror i grunden også, det ville stresse mere, end det ville gavne..

Anmeld

4. december 2012

Stumpen

Nej dog ikke, men ved en dansk mundtlig eksamen i 9. kopiere jeg noget til årsbogen på ungdomsskolen (samme dag som jeg skulle op i dansk) og derinde lå et digt af Tove D... Som min veninde havde skrevet opg. om, så af hendes fik jeg nogle baggrundsopysninger om Tove D... og hvor løgn det end lyder så gik jeg op og trak Tove D "min barndomsgade" Men fejlen var jo egentlig læreren der lod arket flyde nede i kopirummet..... Men heldig var man vidst også 

Mht. det skriftlige, så skal man passe på, for på flere institutioner har man købt et eller andet program der scanner ens opgave igennem og finder ting på nettet som er magen til...

Anmeld

4. december 2012

Dinna88

henh01 skriver:

Jeg kan da ikke få informationerne andet steds fra ved en mundtlig? Der står man jo overfor lærer og censor?

Tja man kan få en til at skrive sin opgave, men man ska jo selv op og forsvarer den så mon det ikke kommer til at give bagslag alligevel?

Det er de færreste eksamener der foregår på den måde, at man trækker og skal fremlægge med det samme. Ved en 24-timers eksamen kan du sagtens snyde på den måde

Og der findes jo mange eksamener, der foregår ved, at man blot afleverer det skriftlige, uden at forsvare 

Anmeld

4. december 2012

TeamRocket

Nej. Og jeg ville da til enhver tid råbe højt hvis andre gjorde det. Hader sådan noget og har lidt ondt af dem der føler de må snyde for ikke at være dummere end os andre.

Anmeld

4. december 2012

Clisolka

Nej det har jeg ikke. Jeg syntes ikke det er fair - hverken overfor mig selv eller andre. Jeg tror heller ikke min samvitighed ville have det så godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.