Man kan jo ikke svare anonymt 
Men nej. Jeg har aldrig snydt til eksamen. Jeg har dog fået ALT for meget hjælp af rigtig søde lærere. Og der følte jeg virkelig, at det var snyd, men de forklarede det med, at de syntes, at jeg fortjente hjælpen.
Til hiseksamen i gymnasiet måtte vi ikke snakke sammen efter eksamen. Altså, den der lige havde været inde, måtte ikke snakke med de andre. Men det var ikke noget de holdt øje med. Så min kæreste tog hjem til mig, og sagde "det er dét og dét de vil have ud af denne artikel," og på den måde hjalp han mig RIGTIG meget. Jeg ved faktisk ikke om det er decideret snyd. Det er den ENESTE gang nogensinde, jeg har hørt dette. Så.. JEg havdedog også selv lavet det, men han gav mig lidt ekstra. Det var alligevel en gruppeeksamen!
Derudover har jeg fået hints af lærere lige inden jeg gik ind af døren. Men det er jo lærerne der lavede fejl der, ikke mig.
På mit gymnasium fik du selvfølgelig højere karakterer af at være en dygtig elev - men der var også den gode, at lærerne MEGET gerne ville hjælpe. Også mere end de måtte
Anmeld