Er jeg gravid eller hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

Miss Kat

Petersen1991 skriver:

lille opdate. stadigvæk ingen mens (6 dag i dag), tog en test i morges, stadig negativ, men de sidste 2 dage har jeg haft mange mens lignende smerter i underlivet og en slags murren.  skal jeg prøve et andet mærke tests, eller har det ingen betydning. synes godt nok det er spøjst. har stadig ømme bryster og brystvorter.

Mvh

Hvor spændende. Hold os endelig up to date.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2012

frk1991

Skal ske 

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Petersen1991 skriver:

Har bare læst de ikke er bedre end de billige teste?

Jeg har hørt den skulle være mere følsom

Anmeld

5. december 2012

frk1991

Ja havde jeg også hørt, men så skrev en at det ikke passede, men jeg venter lige lidt og hvis mens ikke kommer, ringer jeg til lægen 

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Petersen1991 skriver:

Ja havde jeg også hørt, men så skrev en at det ikke passede, men jeg venter lige lidt og hvis mens ikke kommer, ringer jeg til lægen 

Hehe okay Synes der er mange tråde herinde med negative tests eller meget svagt positive tests og de er altid positive med clearblue

Anmeld

5. december 2012

frk1991

Okay 

Anmeld

5. december 2012

Maalene

Team Putte skriver:

Hehe okay Synes der er mange tråde herinde med negative tests eller meget svagt positive tests og de er altid positive med clearblue

Ikke altid - jeg har prøvet at tese negativt på Clearblue, og positivt på enalmindelig test, hvor jeg var gravid

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Maalene skriver:

Ikke altid - jeg har prøvet at tese negativt på Clearblue, og positivt på enalmindelig test, hvor jeg var gravid

Sejt Ja der er jo altid undtagelsen

Anmeld

7. december 2012

frk1991

En lille update.

Stadigvæk ingen mens, dog ømme bryster endnu, og har daglig kvalme endnu, men finder alt andet end graviditet at forbinde det med.:/

jeg spiser også også lidt nyt, kartofel både med pommes krydderi til aftensmad næsten hver aften ;-) har fået et lille flip med dem

Anmeld

7. december 2012

frk1991

Det er forresten 8 dage over tid i dag :-) og sidder med mens lignede smerter lige nu, som jeg gær hver dag nu, men intet kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.