Er jeg gravid eller hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2012

FrkZier

Petersen1991 skriver:

tog en test i lørdags også :-)

hvis du er gravid, fordobles dit HCG hveranden dag, dvs. den test der var negativ i lørdags, snildt kan være positiv idag, så hvis du tager en test imorgen - og du er gravid, så viser den næsten med sikkerhed to streger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2012

frk1991

Har lige taget en test, den viser stadig negativ. Har dog læst flere steder at nogen først har kunne teste positiv helt op til 10 dage efter hvor de skulle have haft mens.

Det er bare træls og gå med den uvished!

Anmeld

3. december 2012

frk1991

sidder godt nok med den slemmeste kvalme lige nu. og gjorde jeg også i går. men det kan jo være så meget :-)

Anmeld

3. december 2012

FrkZier

Petersen1991 skriver:

Har lige taget en test, den viser stadig negativ. Har dog læst flere steder at nogen først har kunne teste positiv helt op til 10 dage efter hvor de skulle have haft mens.

Det er bare træls og gå med den uvished!

første gang jeg var gravid, testede jeg først tydeligt positiv ved 6+ dvs 2 uger efter min mens skulle have været kommet - fik en meeeget svag streg ved 5+

du må væbne dig med tålmodighed og vente, på enten mens eller to streger

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

Det er utrolig svært at sige! Men det kan desværre også være at det er p-pillestoppet der kan drille...

Jeg for at testen snart viser positiv

Anmeld

3. december 2012

Mettefpigen

Det kan være mange ting... Men jaaa der er nogle som ikk kan teste positiv før lang tid efter de skulle have haft mens.... Så du må vente og tage en test, eller smutte op til lægen

Anmeld

3. december 2012

frk1991

Ihh ha, den tålmodighed er ikke min bedste ven. men har sat mig for at jeg først tester søndag el. mandag igen hvis min mens ikke er kommet, og hvis den er negativ, ringer jeg til lægen og får en tid:-)

Men en god julegave ville det da være!

Tak for jeres svar :-)

Anmeld

5. december 2012

frk1991

lille opdate. stadigvæk ingen mens (6 dag i dag), tog en test i morges, stadig negativ, men de sidste 2 dage har jeg haft mange mens lignende smerter i underlivet og en slags murren.  skal jeg prøve et andet mærke tests, eller har det ingen betydning. synes godt nok det er spøjst. har stadig ømme bryster og brystvorter.

Mvh

Anmeld

5. december 2012

Team Putte

Petersen1991 skriver:

lille opdate. stadigvæk ingen mens (6 dag i dag), tog en test i morges, stadig negativ, men de sidste 2 dage har jeg haft mange mens lignende smerter i underlivet og en slags murren.  skal jeg prøve et andet mærke tests, eller har det ingen betydning. synes godt nok det er spøjst. har stadig ømme bryster og brystvorter.

Mvh

Prøv en clearblue digital

Anmeld

5. december 2012

frk1991

Har bare læst de ikke er bedre end de billige teste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.