Hej Alle 
Jeg havde for lidt over 14 dage siden ægløsning, hvor vi havde ubeskyttet sex. Hele ugen efter havde jeg næsten konstant mens agtig smerter, en slagsen niv og jag i underlivet, og ugen efter blev mine brystvorter "glade" hele tiden
og meget meget følsomme og hævet agtig og synes de er lidt større og i løbet af denne uge er mine buster blevet meget spændte.
Jeg skulle have haft mens, i torsdag og regnede og med at få det, da jeg fik meget luft i maven (ad) ;-), og store mens smerter som jeg plejer, så jeg løb på toilettet, men Intet kom, så jeg ventede på det i løbet af dagen. Nu 4 dage efter har jeg ikke fået det endnu og har en gang om dagen løbet på toilet fordi jeg troede det kom. Men Niks. jeg har dog meget udflåd det er mælkehvidt agtig.
Jeg løber ofte på toilet, men gjorde jeg også først i tiden. Men nu kan jeg ikke tisse nogen gange. Det føltes bare sådan. Har taget 2 tests, en i torsdags som viste negativ, og en lørdag som også viste negativ.Kan jeg stadig være gravid? Har aldrig oplevet det med mine brystvorter Før. Mine brystet bliver ømme op til mens.
Men aldrig brystvorterne. Er stoppet med p-piller for Ca 2 måneder siden, da de gav mig hovedpine. Og har ikke haft prævention siden. Skal lige nævnes vi ønsker at blive gravide 
Jeg har desuden også hedeture en gang imellem og er meget træt for tiden.
Håber i kan hjælpe mig lidt på vej, det er rimelig frustrerende
Mvh mig :-)
Anmeld