Sove ude ved mindre end -10 grader...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2012

mil-ka

Rikke, Liam & Linus skriver:

Man kan jo også bare lade børnene sove indendørs, når det er for koldt.

Jeg ville ihvertfald ikke bryde mig om at sove udendørs i frostvejr. 

Linus sover lige nu i sin barnevogn, men i vores udestue. Hvor der er et par grader varme. 

Det er umuligt at putte min søn til søvn indendørs.. han kan sove kun i barnevogn.. det var kun 3 dage da han sov hjemme, da han var ramt af skoldkopper og havde meget høj feber.. eller plejer han at sove udenfor uanset vejret..

Vi har barnevogn med termo bund og med polar performance stof, og der var aldrig den samme temperatur i barnevong som i luften.. og han sov hele sidste vinter i barnevognen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2012

Rikke, Liam & Linus

mil-ka skriver:

Det er umuligt at putte min søn til søvn indendørs.. han kan sove kun i barnevogn.. det var kun 3 dage da han sov hjemme, da han var ramt af skoldkopper og havde meget høj feber.. eller plejer han at sove udenfor uanset vejret..

Vi har barnevogn med termo bund og med polar performance stof, og der var aldrig den samme temperatur i barnevong som i luften.. og han sov hele sidste vinter i barnevognen..

Så kan han sikkert også sagtens tåle det  

Jeg har fra start af lært min søn at sove både indendørs og i barnevogn, for at kunne være flexibel. Det er bare et spørgsmål om vane, tror jeg. 

Men hvis man lige tænker over det, så er Danmark et af de eneste steder i verden, hvor vi lader vores børn sove udendørs.

Anmeld

6. december 2012

Nettemor

dola skriver:

smiler ja tak vil overveje det, men som skrevet med en 1 værelset på 50 kvm uden mulighed for at lukke døren til soveværlset er det lidt bøvlet med at sove med åben vindue, men vil overveje at putte ham i tremmesengen hvis det er... ! Men så kan mor ikke vasketøj eller larme noget af betydning den dag...

Jeg har nogle gange gjort det at jeg satte barnevognen i gangen og så sov knægten i den Så sov han stadig i barnevognen så det var ikke mærkeligt for ham. Og jeg kunne flytte ham hvis han stod i vejen

Anmeld

6. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Jeg har nogle gange gjort det at jeg satte barnevognen i gangen og så sov knægten i den Så sov han stadig i barnevognen så det var ikke mærkeligt for ham. Og jeg kunne flytte ham hvis han stod i vejen

Gud hvor smart!!!! Det bliver helt sikkert det trick jeg bruger med Ida når det er alt for koldt 

Anmeld

6. december 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Gud hvor smart!!!! Det bliver helt sikkert det trick jeg bruger med Ida når det er alt for koldt 

Hehe Vi har også gjort det den sommer hvor det var så varmt at de nærmest kogte ude selv om de stod i skyggen, Så blev han lagt i barnevognen i vores kælder hvor der max var 20 grader

Anmeld

6. december 2012

mil-ka

Rikke, Liam & Linus skriver:

Så kan han sikkert også sagtens tåle det  

Jeg har fra start af lært min søn at sove både indendørs og i barnevogn, for at kunne være flexibel. Det er bare et spørgsmål om vane, tror jeg. 

Men hvis man lige tænker over det, så er Danmark et af de eneste steder i verden, hvor vi lader vores børn sove udendørs.

det var meget svært fra starten med ham og hans dagens lure.. han ville ikke sove enten inde og ude.. der var dage når han sov ikke hele dagen.. men efter ca.2 måneder lige pludselig begyndte han at sove ude, jeg var så glad dengang at jeg tænkte ikke om det at det må være problem i fremtid.. Og ja, jeg kommer ikke fra DK, så ved godt at det er kun her hvor børnene sover udenfor.. og når jeg er i mit hjemland det er meget svært at forklare alle mine familiens medlemmer at han sover kun udenfor uanset vejret, men kender mange piger i mit hjemland der putter deres børn både ude og inde til at sove, men ikke når det er kold..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.