Hvad skal DIN far have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

ledermus

Min far får en vægkalender med billeder af min søn og nogle små trolde fra trip trap. Han er vild med trolde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Lullaby

Sammen med kæresten ønsker de sig sengetøj så det får de.

Ellers har jeg prøvet diverse gaver men de falder aldrig i god jord. Han er så sær. Han drikker ikke normalt så øl dur ikke, kæresten laver mad så kunne ikke give ham en kurv med noget lækkert, han drikker sin specielle kaffe så kan ikke give ham noget specielt der, hans tøjsmag er umulig at ramme, strømper/undertøj giver jeg af princip ikke, oplevelser gider han ikke, film ser han stort set aldrig, han læser sin bt men har selv abonnement så det dur heller ikke.. han er latterlig svær at købe til

Anmeld

2. december 2012

mariamiss6

Lullaby skriver:

Sammen med kæresten ønsker de sig sengetøj så det får de.

Ellers har jeg prøvet diverse gaver men de falder aldrig i god jord. Han er så sær. Han drikker ikke normalt så øl dur ikke, kæresten laver mad så kunne ikke give ham en kurv med noget lækkert, han drikker sin specielle kaffe så kan ikke give ham noget specielt der, hans tøjsmag er umulig at ramme, strømper/undertøj giver jeg af princip ikke, oplevelser gider han ikke, film ser han stort set aldrig, han læser sin bt men har selv abonnement så det dur heller ikke.. han er latterlig svær at købe til

Jeg tror sgu ikke engang min far ønsker sig noget som helst heheh....

Og hans kæreste er en sur dame som NÆGTER jul.

Anmeld

2. december 2012

ano14316

mariamiss6 skriver:

Ja, altså, hvad skal DIN far have? Ikke dine børns far, eller din kæreste, men din FAR......

Jeg er blank, og det er jeg bare altid. Det er så irriterende... 

Jeg hækler jo en del, og har lavet et ganske udemærket mønster på sutsko, men d amin far stadig fiser rundt i shorts, vil sutsko selv sagt falde tungt til jorden....

Så er der selvfølgelig grydelapper og vaskeklude og karklude....

Men altså. hvad giver I jeres far?

Det skal ikke nødvendigvis være noget hjemmelavet... Det skal bare ikke være noget dyrt, da jeg ikke har mange penge.

er ved at hækle et tæppe.. men det ved du jo..

Anmeld

2. december 2012

mariamiss6

ano14316 skriver:

er ved at hækle et tæppe.. men det ved du jo..

Hehe ja , men det er alligevel et for stort projekt til mig.

Anmeld

2. december 2012

CarinaSB

Tauf skriver:

Min far er her desværre ikke mere. Så han får en kærlig tanke :-):-):-)

Den må jeg hoppe med på ..

Anmeld

2. december 2012

BigHope13

I år får min far billeder har fundet en mega god amatør fotograf og fremkalder så billederne i sådan en fotostand i expert til billige penge. Så han får et billede af hans højt elskede hund og et hvor mig , min kæreste og vores hund er på. Og Ihhh hvor jeg glæder mig til at se ham når han åbner dem for det kommer til at betyde utroligt meget for ham

Anmeld

3. december 2012

Studerendemor

mariamiss6 skriver:

Ja, altså, hvad skal DIN far have? Ikke dine børns far, eller din kæreste, men din FAR......

Jeg er blank, og det er jeg bare altid. Det er så irriterende... 

Jeg hækler jo en del, og har lavet et ganske udemærket mønster på sutsko, men d amin far stadig fiser rundt i shorts, vil sutsko selv sagt falde tungt til jorden....

Så er der selvfølgelig grydelapper og vaskeklude og karklude....

Men altså. hvad giver I jeres far?

Det skal ikke nødvendigvis være noget hjemmelavet... Det skal bare ikke være noget dyrt, da jeg ikke har mange penge.

Min far får en sort stribet vase fra Kähler, og et stort billede jeg har malet til ham. Han bor alene og går ret meget op i at bo lækkert, men hans hus brændte for snart et år siden og han mangler stadig alt andet end møbler og køkkengrej. Så jeg ved bare at han bliver afsindig glad for disse gaver, og jeg kan slet ikke vente til han skal have dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.