Hvad skal DIN far have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. december 2012

mariamiss6

Ja, altså, hvad skal DIN far have? Ikke dine børns far, eller din kæreste, men din FAR......

Jeg er blank, og det er jeg bare altid. Det er så irriterende... 

Jeg hækler jo en del, og har lavet et ganske udemærket mønster på sutsko, men d amin far stadig fiser rundt i shorts, vil sutsko selv sagt falde tungt til jorden....

Så er der selvfølgelig grydelapper og vaskeklude og karklude....

Men altså. hvad giver I jeres far?

Det skal ikke nødvendigvis være noget hjemmelavet... Det skal bare ikke være noget dyrt, da jeg ikke har mange penge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Mettefpigen

Jeg har købt et parfumesæt der kostede 195 kr :-)

Anmeld

2. december 2012

lycly

Min far får pyjamasbukser og undertrøjer i julegave Og så har han fødselsdag 3 dage efter jul, der får en deodorant og kaffebønner fra Etiopien med chokosmag Det var alt han ønskede sig, så det er hvad han får

Anmeld

2. december 2012

tankai

mariamiss6 skriver:

Ja, altså, hvad skal DIN far have? Ikke dine børns far, eller din kæreste, men din FAR......

Jeg hækler jo en del, og har lavet et ganske udemærket mønster på sutsko, men d amin far stadig fiser rundt i shorts, vil sutsko selv sagt falde tungt til jorden....

Det skal ikke nødvendigvis være noget hjemmelavet... Det skal bare ikke være noget dyrt, da jeg ikke har mange penge.

Et nyt badeforhæng.. Han vil ikke have gaver..

Anmeld

2. december 2012

Na-Wi

Min far har alt, men alligevel har jeg fået et lille ønske ud af ham, nemlig salt og peber kværne (hedder det egentlig det?)

Anmeld

2. december 2012

M (:

Jeg tror min far får et billede af mig og alle mine søskende. Derudover overvejer vi et årsabonnement til Illustreret Videnskab (:

Anmeld

2. december 2012

aarhusmor

Han får nok en Aftershave. Det kan man jo altid bruge

Anmeld

2. december 2012

Sara.

Min far og mor får en fællesgave i år.

2 billetter til "We will rock you" i marts mdr.

Anmeld

2. december 2012

Mutti2B

Han får et kamera og forhåbentlig et billede af min datter hvis det når at blive færdigt.

Anmeld

2. december 2012

L&V

Han får et billede af vores datter der fortæller at hun skal være storesøster også får han et slips og strømper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.