Hvad skal DIN far have i julegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har ikke en far, men da min stedfar levede, fik han næsten altid en god krimi. Alternativt et flot halstørklæde eller lignende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Dustmuz

mariamiss6 skriver:

Ja, altså, hvad skal DIN far have? Ikke dine børns far, eller din kæreste, men din FAR......

Jeg er blank, og det er jeg bare altid. Det er så irriterende... 

Jeg hækler jo en del, og har lavet et ganske udemærket mønster på sutsko, men d amin far stadig fiser rundt i shorts, vil sutsko selv sagt falde tungt til jorden....

Så er der selvfølgelig grydelapper og vaskeklude og karklude....

Men altså. hvad giver I jeres far?

Det skal ikke nødvendigvis være noget hjemmelavet... Det skal bare ikke være noget dyrt, da jeg ikke har mange penge.

min forældre for en fællesgave i års

De får en kæmpe hjemmelavet købmandskurv med alt hvad man lige skal bruge i et køkken..

Det får de, da det ikke er penge de har flest af desværre

Anmeld

2. december 2012

Papillon

Min far får en æske chokolade fra Simple Chocolate
Han er meget glad for chokolade og er kedelig at give gave til, for den første pakke han åbner (altid en bog), sidder han med resten af aftenen og får ikke rigtig pakket mere op 

Min mor havde en faster, der, når folk spurgte efter hendes ønsker, altid svarede: "Chokolade og oplevelser kan man aldrig få for meget af. Man har en masse glæde af det, og derefter er det væk!"
Hun boede i en et-værelses lejlighed i mange år

Anmeld

2. december 2012

MyLove E

Min far er her desværre ikke mere. Så han får en kærlig tanke :-):-):-)

Anmeld

2. december 2012

Zelinasmor

Min far får en stor wok-gryde og en skrubbe-creme (JA! Han har selv ønsket sig sådan en! &nbsp

Nogle "ældre" mænd få tør afskalet hud i panden, og der er det altså bare perfekt med en god skrubbecreme.

Kan huske at han sagde: Ja, det kan godt være det er FEMI, men jeg ønsker mig altså sådan en der. 

Anmeld

2. december 2012

come2

mariamiss6 skriver:

Ja, altså, hvad skal DIN far have? Ikke dine børns far, eller din kæreste, men din FAR......

Jeg hækler jo en del, og har lavet et ganske udemærket mønster på sutsko, men d amin far stadig fiser rundt i shorts, vil sutsko selv sagt falde tungt til jorden....

Det skal ikke nødvendigvis være noget hjemmelavet... Det skal bare ikke være noget dyrt, da jeg ikke har mange penge.

Jeg har købt noget lækkert sengetøj

og så tror jeg han skal have et dejligt tæppe til sofaen

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

Min far har endda fødselsdag juleaften, men han nægter at få en gave

Så Maria laver noget kreativt og så får han et billede i ramme af hende. Det kan han ikke sige nej til

Anmeld

2. december 2012

henh01

Min far får 1 tynd strik bluse og en sådan bluse med lynlås (sættilbud fra solid )

Og så får min mor og ham billetter til noget revy halløj i fællesgave.

Anmeld

2. december 2012

henh01

henh01 skriver:

Min far får 1 tynd strik bluse og en sådan bluse med lynlås (sættilbud fra solid )

Og så får min mor og ham billetter til noget revy halløj i fællesgave.

Min svigerfar og hans kone vil ikke have gave så de får en kurv med et lagkagefad fra Poul Pava, chokolade, speciel øl, vin, godter osv i.

Anmeld

2. december 2012

malliebooh

mariamiss6 skriver:

Jeg har købt den nye Ørkenens Sønner DVD , han er helt vild med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.