Tanker fra pigen der blev mobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Sikke en opførsel

Ja børn kan være onde!

Er også ked af at høre, hvad du har været udsat for!

Jeg sidder og ser generation xl om torsdagen, og kan næsten ikke bære, at de børn bliver udsat for så grov mobning! Er faktisk noget forundret over, at der ikke er sket mere end der er på det område, siden jeg var barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Ja børn kan være onde!

Er også ked af at høre, hvad du har været udsat for!

Jeg sidder og ser generation xl om torsdagen, og kan næsten ikke bære, at de børn bliver udsat for så grov mobning! Er faktisk noget forundret over, at der ikke er sket mere end der er på det område, siden jeg var barn

Tak for det

Jamen det er noget af det værste et barn kan udsættes for og der sker desværre ingen forbedring nej Er ked af der er så få her i tråden der er forstående..

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Tak for det

Jamen det er noget af det værste et barn kan udsættes for og der sker desværre ingen forbedring nej Er ked af der er så få her i tråden der er forstående..

Jeg synes heller ikke der er meget forståelse for TS i denne tråd!

Altså jeg troede godt nok, at man eftersom man ved hvor store skader det kan forårsage, at så var der mere fokus på det, men det tyder på, at det langt fra er alle skoler, der kan håndtere det!

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Jeg synes heller ikke der er meget forståelse for TS i denne tråd!

Altså jeg troede godt nok, at man eftersom man ved hvor store skader det kan forårsage, at så var der mere fokus på det, men det tyder på, at det langt fra er alle skoler, der kan håndtere det!

De kan virkelig slet ikke håndtere det og har nok heller ikke ressurcerne til det

til TS i hvert fald

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

De kan virkelig slet ikke håndtere det og har nok heller ikke ressurcerne til det

til TS i hvert fald

Nej det er nok desværre recurcerner det kniber med! Det burde være et fag på lærer- og pædagogseminariet!

Ja også stort til TS herfra

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Nej det er nok desværre recurcerner det kniber med! Det burde være et fag på lærer- og pædagogseminariet!

Ja også stort til TS herfra

Det burde det ja!

Anmeld

3. december 2012

grinny

tarkoflen skriver:

Hvor fedt, at de var blevet så voksne, at de kunne indrømme deres ugerninger! Det er ikke mange, der tager sig sammen til at gøre det!

Det var rigtig fedt, og jeg har så meget respekt for at de faktisk gjorde det, og specielt ham den ene!

Jeg havde den sjoveste aften med de mennesker, havde aldrig troet jeg ville kunne hygge mig så meget med dem. Jeg glæder mig allerede til næste gang 

Anmeld

3. december 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Det var rigtig fedt, og jeg har så meget respekt for at de faktisk gjorde det, og specielt ham den ene!

Jeg havde den sjoveste aften med de mennesker, havde aldrig troet jeg ville kunne hygge mig så meget med dem. Jeg glæder mig allerede til næste gang 

Der vist de færeste forundt, at få vendt sådan en dårlig situation fra barndommen til noget godt!

Fedt at du tog afsted og fik den oplevelse med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.