Ved du hvad, jeg kan godt forstå, at du har et behov for lige at komme ud med det, og jeg synes det er så fint du gør det herinde, bag anonymiteten, og ingen ved hvem du er! Det er ikke sjovt at blive mobbet, og selvom nogle gør det grundet egen dårlige selvtillid eller dårligt selvværd, så ændre det ikke på, at det bare SLET ikke er ok!
Jeg er aldrig blevet decideret mobbet, jeg var bare ikke en af dem, der var in og smart, jeg var hende den stille der aldrig sagde noget... Da vi var til 10 års jubilæum med min årgang, var rollerne byttet om! De piger der var de smarte i en fart dengang, var røvkedeligt og gamle at se på, mens vi andre var blomstret op! Og indrømmet, jeg glædede mig da lidt over, at det nu var mig, fyrene kiggede efter, var overrasket over havde ændret sig så meget og synes var hyggelig at snakke med! Og det vil jeg have lov til! Jeg frydede mig ikke på deres vegne, men glædede mig over hvor langt jeg selv var kommet, og at jeg ikke bare faldte tilbage i min vante rolle fra dengang!
Jeg tror, at du som en anden skriver, skal tage venneanmodningen som en udstrakt hånd fra en, som godt ved, at hun ikke har behandlet dig pænt, og som er blevet voksen!
Og fryd du dig bare anonymt! Det er der ingen der tager skade af, og du får skrevet de tanker her i stedet for på FB eller sagt noge træls tilbage til hende!
Anmeld