Tanker fra pigen der blev mobbet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2012

Lady Marion <3

Muhmi skriver:

Ja det er egentlig utroligt hvad mobning kan gøre... Og tænk at du ikke har lært af det, er mine tanker... Det du gør nu er jo mobning... Ja som anonym, men stadig.... Dem der "mobbede" mig i skolen sidder jeg ikke og griner hånligt af.. Jeg har lært at sige fra når jeg ikke gad mere og jeg har lært ikke at være ligeså smålig som dem....

Jeg ved ikke hvor du vil hen med den her debat, andet end at oppe dig selv... Og ja, det kan godt være du er blevet mobbet så meget at det er den eneste måde du kan komme frem på... Men prøv at se det på den her måde at de ikke var søde ved dig, men lige nu er du ikke sød ved dem også selvom de var nogle røvhuller dengang... Men det var jo dengang....

Det her er ikke ment så negativt som det sikkert kan læses, jeg prøver blot at give et lille råd om at du nu er voksen og derfor ikke burde tage dig af det mere....

Jeg tænkte fuldstændig det samme ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tænker at lige nu er du ikke en dyt bedre end hvad de andre har været...

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Skønt jeg ikke er den eneste

Der er jo ingen der aner hvem det kan være, så mon ikke det går

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Skønt jeg ikke er den eneste

Der er jo ingen der aner hvem det kan være, så mon ikke det går

Jeg blev massivt mobbet i flere år, der var bla vold indvolveret.. Så jeg føler med TS og forstår virkelig hvad hun mener!

Nej der er da virkelig ingen skade sket her og synes folk er alt for hårde ved hende

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Jeg blev massivt mobbet i flere år, der var bla vold indvolveret.. Så jeg føler med TS og forstår virkelig hvad hun mener!

Nej der er da virkelig ingen skade sket her og synes folk er alt for hårde ved hende

Ja det synes jeg faktisk også! Det er jo ikke FB hun har hængt nogen ud på, og der er ingen der har en jordisk chance for at vide hvem der menes!

Og ja de er da muligvis blevet bedre mennesker, men det ændre jo ikke på, at de bestemt ikke har været søde ved TS! Og hende der har anmodet om venskab, ved det jo nok godt, og derfor har dårlig samvittighed, det har man da lov til at håbe!

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

grinny skriver:

Jeg er blevet mobbet, og ikke bare mobbet. Jeg blev direkte tyraniseret, banket i gulvet, hånet - ja jeg kunne blive ved. 

For et halvt år siden (ca) var der klassegensyn med middag og fest bagefter. Mig og en anden fra klassen (som også blev mobbet) snakkede længe om vi skulle tage med eller ej, gad vi overhovedet de mennesker? Ville de sige noget, gøre noget - en masse tanker.

Vi endte begge med at tage med som de voksne mennesker vi nu en gang var blevet, og med oprejst pande. 

Der stod de så, alle mobberne, alle de drenge der i flere år havde gjort vores liv til et levende helvede og ved du hvad? De kom hen EN EFTER EN og gav os en undskyldning, ham den ene sagde endda at han havde tænkt på mig lige siden vi gik ud fordi han vidste at jeg havde fået en depression efter folkeskolen og han havde i alle de år overvejet at tage kontakt til mig bare for at undskylde, han havde det rent faktisk af helvede til med det han havde gjort.

Det gav mig en KÆMPE lærestreg fordi JEG havde i alle de år tænkt at han var en taber fordi han var ikke kommet særlig langt med sit liv, han havde ikke fået nogen uddannelse, han vidste ikke hvad han ville med sit liv - alt fordi han havde og har så dårlig selvtillid og selvværd at han aldrig har troet at han kunne klare en uddannelse - det sætter altså gang i tankerne 

Hvor fedt, at de var blevet så voksne, at de kunne indrømme deres ugerninger! Det er ikke mange, der tager sig sammen til at gøre det!

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Ja det synes jeg faktisk også! Det er jo ikke FB hun har hængt nogen ud på, og der er ingen der har en jordisk chance for at vide hvem der menes!

Og ja de er da muligvis blevet bedre mennesker, men det ændre jo ikke på, at de bestemt ikke har været søde ved TS! Og hende der har anmodet om venskab, ved det jo nok godt, og derfor har dårlig samvittighed, det har man da lov til at håbe!

Enig! Altså herregud

Jeg fik også en venneanmodning for et par år siden af ham der var allerværst ved mig. Der gik et gys igennem mig og det undrede mig meget. Håber og tror også det var noget med dårlig samvittighed/en hånds udrækning, men jeg var ikke klar til at finde ud af det.

Anmeld

2. december 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Jeg tænker at lige nu er du ikke en dyt bedre end hvad de andre har været...

Anmeld

2. december 2012

tarkoflen

Laulund87 skriver:

Enig! Altså herregud

Jeg fik også en venneanmodning for et par år siden af ham der var allerværst ved mig. Der gik et gys igennem mig og det undrede mig meget. Håber og tror også det var noget med dårlig samvittighed/en hånds udrækning, men jeg var ikke klar til at finde ud af det.

Det er jo også helt fair at man ikke er klar til det! Husker tydeligt, da der var en dum fyr fra årgangen over os, der hel umotiveret spyttede på en af mine veninder, da han gik forbi os på gangen! Han havde aldrig så meget som talt med hende, og alligevel gjorde han det! Og ja det kan godt være han ikke havde det nemt, men hvad skulle det til for?

Jeg har aldrig glemt det, og kan ikke forestille mig, at min folkeskoleveninde nogensinde ville blive klar til en venneanmodning fra ham, og det synes jeg faktisk er helt ok!

Anmeld

2. december 2012

Laulund87

tarkoflen skriver:

Det er jo også helt fair at man ikke er klar til det! Husker tydeligt, da der var en dum fyr fra årgangen over os, der hel umotiveret spyttede på en af mine veninder, da han gik forbi os på gangen! Han havde aldrig så meget som talt med hende, og alligevel gjorde han det! Og ja det kan godt være han ikke havde det nemt, men hvad skulle det til for?

Jeg har aldrig glemt det, og kan ikke forestille mig, at min folkeskoleveninde nogensinde ville blive klar til en venneanmodning fra ham, og det synes jeg faktisk er helt ok!

Sikke en opførsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.