hvad skal jeg hækle?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2012

Dinna88

Zette skriver:

En hue til min baby????? 

Hov, jeg har da ikke set dit svar 

Men jeg ville gerne,men jeg HADER at hækle rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2012

Dinna88

mariamiss6 skriver:

Vaskeklude og karklude... der er bomuld jo det bedste alligevel....

Jeg satser på du er sådan en der gerne renser ansigt, så lav rondeller, så du kan holde op med at købe dem af vat

skrubbehandsker. Igen, Bomuld er trods alt det bedste når vand er indblandet....

En lille pose til sæben, så kan de ikke stikke af, og du kan skrubbe med selve sæben (hvis altså det er en klump sæbe, og ikke en pumpe).....

Pulsvarmere... Altså, om de passer til dit tøj er jo et spørgsmål om hvad farve du hækler dem i...

Hue, pandebånd. 

Hagesmækker/dråbefanger til kaffe og thekander. 

Mit hækleboard på pinterest http://pinterest.com/mariamiss6/diy-yarn-stuff/

Jeg kan så forstå på det hele, at jeg ikke har fået notifikationer fra denne tråd!

Men TAK! Jeg kom faktisk frem til, at det blev karklude! Jeg skal igang med at hækle en masse lækre af slagsen

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

Tullepigen90 skriver:

Ravelry.com er et slaraffenland for os som hækler og strikker  Du skal dog oprette en bruger før du kan få adgang til det, men det er gratis.

interessant, tak! Det vil jeg helt sikker kigge på!

Anmeld

25. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Hjælp!

Jeg er fortabt. Jeg aner ikke hvad jeg skal hækle. Det må ikke være evighedsprojekter, og det må ikke være små projekter.

Det skal være af alm. bomuldsgarn (gerne dobbelt, det er ligemeget)

Jeg kan lave det meste. Altså, mine færdigheder er helt ok

Jeg bliver skør i hovedet af små bamser og små lapper, som så skal syes sammen. Og jeg hader at hækle rør!

Jeg vil MEGET gerne hækle en stor taske, som jeg kan bruge til hverdag. Hvor der kan være en flaske, en stor pung og sådan lidt!

Jeg kan dog også godt lide at hækle f.eks. snefnug, de er små projekter, men når man har lavet eet snefnug, så SKAL man ikke lave 150 mere, for at have noget færdigt arbejde. Så den slags må det også være

HJÆLP MIG KREATIVE KVINDER!

Iiiih du kan komme og oplære mig, det er et stort projekt ..
Vil så gerne kunne hækle, og især hækle tøj til Astrids dukker..

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

LouiseVous skriver:

Iiiih du kan komme og oplære mig, det er et stort projekt ..
Vil så gerne kunne hækle, og især hækle tøj til Astrids dukker..

Uh, at hækle er faktisk super nemt. Der er de forskellige masker at lære, og så er der de basale ting. Og det er ikke mange! Når du kan dem, så kan du alt stort set

http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=2&thumbnails=on&categoryid=2 - her er der super gode videoer

Anmeld

25. december 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Dinna88 skriver:

Uh, at hækle er faktisk super nemt. Der er de forskellige masker at lære, og så er der de basale ting. Og det er ikke mange! Når du kan dem, så kan du alt stort set

http://www.garnstudio.com/lang/dk/video.php?sort=2&thumbnails=on&categoryid=2 - her er der super gode videoer

Må igang Vil lære det

Anmeld

25. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Hjælp!

Jeg er fortabt. Jeg aner ikke hvad jeg skal hækle. Det må ikke være evighedsprojekter, og det må ikke være små projekter.

Det skal være af alm. bomuldsgarn (gerne dobbelt, det er ligemeget)

Jeg kan lave det meste. Altså, mine færdigheder er helt ok

Jeg bliver skør i hovedet af små bamser og små lapper, som så skal syes sammen. Og jeg hader at hækle rør!

Jeg vil MEGET gerne hækle en stor taske, som jeg kan bruge til hverdag. Hvor der kan være en flaske, en stor pung og sådan lidt!

Jeg kan dog også godt lide at hækle f.eks. snefnug, de er små projekter, men når man har lavet eet snefnug, så SKAL man ikke lave 150 mere, for at have noget færdigt arbejde. Så den slags må det også være

HJÆLP MIG KREATIVE KVINDER!

Jeg synes, du skal lave en ugle, der faktisk ligner en ugle

Anmeld

25. december 2012

smokin

Dinna88 skriver:

Men har set den fineste hue men kender ingen der gider lave den til mig

Anmeld

25. december 2012

Dinna88

Zette skriver:

Men har set den fineste hue men kender ingen der gider lave den til mig

må jeg se?

Anmeld

25. december 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Du kan også hækle huer uden at hækle rundt Jeg har lavet et par stykker af dem.

Dem skulle du lave nogle af, til mit velgørende projekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.