hvad skal jeg hækle?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

JulieE

Dinna88 skriver:

Det var sødt! Jeg kunne nok godt overveje, at lave dem i råhvid, og så have dem liggende som pynt hele året rundt. Tak!

Desværre er det at hækle rundt  Men det kan være, at jeg skal bide i det sure æble.

Nåe ja... Havde unikke tænkt på, at det var rundt også  Men, det Er altså meget sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

ano14316

ano14316 skriver:

her er der en hel del opskrifter http://www.ravelry.com/patterns/search#sort=best&craft=crochet&query=bag

http://www.ravelry.com/patterns/search#sort=best&craft=crochet&query=bag

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Her er et billede af den. Hvis det er den skal jeg finde en måde så du kan få opskriften på den:-)

Det er RIGTIG sødt af dig, men det er bedstemorfirkanter - og de driver mig til vandvid Den er rigtig sød, men jeg har lavet så meget af dens slags, og er nok lidt overkvalificeret, uden at lyde selvfed

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

JulieE skriver:

Nåe ja... Havde unikke tænkt på, at det var rundt også  Men, det Er altså meget sødt

Men pyt! Jeg tror, at jeg vil give dem et forsøg! Om ikke andet, så kan jeg jo bare give op....... høhøhø

Anmeld

1. december 2012

Benjamins'mor

Strømper.
Tæppe.
Grydelapper.
Bamser.

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

Benjamins'mor skriver:

Strømper.
Tæppe.
Grydelapper.
Bamser.

strømper er netop den slags små ting, som man skal lave flere af Tæpper er evighedsprojekter. Strømper SKAL man jo lave 2 af - så forsvinder det sjove! Jeg har endnu ikke fundet en bamse der ikke skal hækles rundt.

Og bare lige for at være MEGA besværlig - jeg gider ikke lave grydelapper, fordi jeg vil hækle ting til mig selv. Og jeg har allerede to sæt hæklede grydelapper
men tak ellers!

Anmeld

1. december 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

Det er RIGTIG sødt af dig, men det er bedstemorfirkanter - og de driver mig til vandvid Den er rigtig sød, men jeg har lavet så meget af dens slags, og er nok lidt overkvalificeret, uden at lyde selvfed

Man må gerne være selvfed når det drejer sig om hækling .

Jeg er ikke så god til det. Jeg var kommet et godt stykke med de puls varme. Så skulle min mormor lige vise mig noget. Først sagde hun det var rigtig flot hæklet. Men så vi ud af at jeg havde lavet det hele i fast masker og det skulle ha været stangmasker UPS!!!!
Så nu prøver jeg igen:-)

Anmeld

1. december 2012

smokin

Dinna88 skriver:

Hjælp!

Jeg er fortabt. Jeg aner ikke hvad jeg skal hækle. Det må ikke være evighedsprojekter, og det må ikke være små projekter.

Det skal være af alm. bomuldsgarn (gerne dobbelt, det er ligemeget)

Jeg kan lave det meste. Altså, mine færdigheder er helt ok

Jeg bliver skør i hovedet af små bamser og små lapper, som så skal syes sammen. Og jeg hader at hækle rør!

Jeg vil MEGET gerne hækle en stor taske, som jeg kan bruge til hverdag. Hvor der kan være en flaske, en stor pung og sådan lidt!

Jeg kan dog også godt lide at hækle f.eks. snefnug, de er små projekter, men når man har lavet eet snefnug, så SKAL man ikke lave 150 mere, for at have noget færdigt arbejde. Så den slags må det også være

HJÆLP MIG KREATIVE KVINDER!

En hue til min baby????? 

Anmeld

1. december 2012

mariamiss6

Dinna88 skriver:

strømper er netop den slags små ting, som man skal lave flere af Tæpper er evighedsprojekter. Strømper SKAL man jo lave 2 af - så forsvinder det sjove! Jeg har endnu ikke fundet en bamse der ikke skal hækles rundt.

Og bare lige for at være MEGA besværlig - jeg gider ikke lave grydelapper, fordi jeg vil hækle ting til mig selv. Og jeg har allerede to sæt hæklede grydelapper
men tak ellers!

Vaskeklude og karklude... der er bomuld jo det bedste alligevel....

Jeg satser på du er sådan en der gerne renser ansigt, så lav rondeller, så du kan holde op med at købe dem af vat

skrubbehandsker. Igen, Bomuld er trods alt det bedste når vand er indblandet....

En lille pose til sæben, så kan de ikke stikke af, og du kan skrubbe med selve sæben (hvis altså det er en klump sæbe, og ikke en pumpe).....

Pulsvarmere... Altså, om de passer til dit tøj er jo et spørgsmål om hvad farve du hækler dem i...

Hue, pandebånd. 

Hagesmækker/dråbefanger til kaffe og thekander. 

Mit hækleboard på pinterest http://pinterest.com/mariamiss6/diy-yarn-stuff/

Anmeld

24. december 2012

Tullepigen90

Ravelry.com er et slaraffenland for os som hækler og strikker  Du skal dog oprette en bruger før du kan få adgang til det, men det er gratis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.