hvad skal jeg hækle?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.817 visninger
59 svar
0 synes godt om
1. december 2012

Dinna88

Hjælp!

Jeg er fortabt. Jeg aner ikke hvad jeg skal hækle. Det må ikke være evighedsprojekter, og det må ikke være små projekter.

Det skal være af alm. bomuldsgarn (gerne dobbelt, det er ligemeget)

Jeg kan lave det meste. Altså, mine færdigheder er helt ok

Jeg bliver skør i hovedet af små bamser og små lapper, som så skal syes sammen. Og jeg hader at hækle rør!

Jeg vil MEGET gerne hækle en stor taske, som jeg kan bruge til hverdag. Hvor der kan være en flaske, en stor pung og sådan lidt!

Jeg kan dog også godt lide at hækle f.eks. snefnug, de er små projekter, men når man har lavet eet snefnug, så SKAL man ikke lave 150 mere, for at have noget færdigt arbejde. Så den slags må det også være

HJÆLP MIG KREATIVE KVINDER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

MyLove E

Jeg syntes da du skal lave en taske så:-) Har måske en opskrift på en:-)

Ellers er jeg igang med et par puls varme:-)

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Jeg syntes da du skal lave en taske så:-) Har måske en opskrift på en:-)

Ellers er jeg igang med et par puls varme:-)

Jeg vil meget gerne se opskriften, som du har? Jeg regner også med at sy en taske i januar. 

Pulsvarmere.. Interessant! Jeg tror ikke jeg har tøj, som de ville passe til! Ellers var det faktisk et rigtig godt bud!

Anmeld

1. december 2012

MyLove E

Dinna88 skriver:

Jeg vil meget gerne se opskriften, som du har? Jeg regner også med at sy en taske i januar. 

Pulsvarmere.. Interessant! Jeg tror ikke jeg har tøj, som de ville passe til! Ellers var det faktisk et rigtig godt bud!

Skal man ha tøj det passer til:-):-):-):-)???

Jeg kan ikke sende opskriften for det er i en bog og jeg kan ikke tage et ordenligt billed:-(

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

Tauf skriver:

Skal man ha tøj det passer til:-):-):-):-)???

Jeg kan ikke sende opskriften for det er i en bog og jeg kan ikke tage et ordenligt billed:-(

Jaaaaahjoooooh

Ævs!! Der er også mange på google, jeg kan bare ikke finde DEN jeg gerne vil lave  Jeg bliver skør i hovedet af at hækle det samme hele tiden.

Anmeld

1. december 2012

JulieE

Jeg har lige lavet det her hjerte  

Opskriften finder du her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2012

ano14316

her er der en hel del opskrifter http://www.ravelry.com/patterns/search#sort=best&craft=crochet&query=bag

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

JulieE skriver:

Jeg har lige lavet det her hjerte  

Opskriften finder du her

Det var sødt! Jeg kunne nok godt overveje, at lave dem i råhvid, og så have dem liggende som pynt hele året rundt. Tak!

Desværre er det at hækle rundt  Men det kan være, at jeg skal bide i det sure æble.

Anmeld

1. december 2012

Dinna88

ano14316 skriver:

her er der en hel del opskrifter http://www.ravelry.com/patterns/search#sort=best&craft=crochet&query=bag

Kan jeg få dig til at linke igen? Jeg kan ikke få det til at virke!

Anmeld

1. december 2012

MyLove E

Jaaaaahjoooooh

Ævs!! Der er også mange på google, jeg kan bare ikke finde DEN jeg gerne vil lave  Jeg bliver skør i hovedet af at hækle det samme hele tiden.

Her er et billede af den. Hvis det er den skal jeg finde en måde så du kan få opskriften på den:-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.