Overdrivelse fremmer forståelse!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Men i slutningen af 1. trimester er det meget normalt, lige pludselig at få det godt... Altså at man ikke er særlig plaget i 2. trimester...

Kan godt forstå du er bekymret, men og ja, det skal jo siges... HVIS og det er et stort hvis, der skulle være noget galt, så kan man intet gøre nu... Men så længe du hverken har smerter eller bløder, så tror jeg ikke du skal være bekymret...

Er du blevet scannet og hvornår??

Jeg skal scannes på mandag!
Jeg ved godt at der ikke er noget at gøre, men sagen er den at jeg får en masse medicin pga graviditeten som er hammerdyrt, gør utrolig ondt på mig og ikke er godt i al almindelighed, så hvis der ikke er liv, vil jeg jo gerne ud af det hurtigst muligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Overdriver du når du ringer til læge og Vagtlæge?

Jeg har netop ringet til vagtlægen fordi jeg er mega bekymret omkring min graviditet. Der er en masse komplikationer og blandt andet blødninger, men føler aldrig at jeg bliver taget alvorligt. Idag overdrev jeg lidt og straks bad de mig komme ind på hospitalet.

Har du nogensinde gjort det eller kunne i finde på det?

Jeg har aldrig overdrevet, men har også altid følt at jeg har fået de råd eller den behandling jeg ønskede. Mht min datter er vi altid kommet til måske fordi de kan se at hun er hjertebarn og der er flere ting der skal kontrolleres ved evt sygdom. Hvis lægen ikke tog mig seriøst, så ville jeg ikke have kvaler ved at overdrive en smule - men nok kun hvis gjaldt mit barn.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.