Miss BananaHammock skriver:
Jeg satser også på hospitalstøj under opholdet, også en morgenkåde med hjemmefra. Min søster havde dog problemer med hospitalstrusserne fordi de var for store også skøjtede bindet rundet hvilket var ubehageligt. Men jeg har fundet nogle billige bomuldstrusser i føtex der går langt op så dem kan jeg ha med i reserve.
Jeg ved det ikke præcis - men vores nabo som lige har født ved pks af samme grund tilbragte 2 nætter på barselsafsnittet også tog de hjem efter hælprøven. Så tror det kommer an på hvordan jeg og junior har det. Hvis jeg er frisk nok så satser jeg også på 2 - 3 nætter. Vi har mange trapper, og jeg skal helst selv kunne gå op og ned for at komme på wc og i seng, så det skal jeg være frisk nok til. Men har det altid bedst i min egen seng - så heller ikke for længe et ophold hvis jeg kan undgå det 
Jeg havde samme problem som din søster, så super du har købt nogle sexet trusser i føtex

Panodil er nok en god ide, men bare lige som en solstrålehistorie, så havde jeg altså ikke brug for smertestillende mere på 2. dagen, så det er ikke sikkert du får brug for det. Jeg kunne også vende mig m.m uden problemer.
Vil dog råde dig til at blive på sygehuset indtil din mælk er løbet til, hvis du vil amme. Det giver bare en anden tryghed, at du føler dig tryg ved det hele inden I kommer hjem. Og det kan vidst være lidt sværere og amme, når man får ks( i hvert fald kan mælken være lidt længere om at løbe til).
Anmeld