Jeg forstår ingenting! Billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2012

minskat

FrkZier skriver:

hvor langt ville du være henne hvis du er gravid?

Jeg vil være 3+5 hvis der er gevinst )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Jeg vil være 3+5 hvis der er gevinst )

åh okaj, så kan der jo faktisk stadig gå laang tid før du kan få en positiv test, hvis du er uheld og er en af dem der danner langsomt HCG - men har du prøvet at tage en her til morgen?

Anmeld

1. december 2012

minskat

FrkZier skriver:

åh okaj, så kan der jo faktisk stadig gå laang tid før du kan få en positiv test, hvis du er uheld og er en af dem der danner langsomt HCG - men har du prøvet at tage en her til morgen?

Ja, det kan være.. Jeg forventer (ikke) min mens i morgen eller mandag ..

Men har taget en strimmel til morgen, som ser sådan ud .

Og en clearblue som ser sådan her ud, den har jeg lige taget..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. december 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

hvis stregen er kommet inden de 5 min. så vil jeg bestemt sige TILLYKKE

Anmeld

1. december 2012

minskat

FrkZier skriver:

hvis stregen er kommet inden de 5 min. så vil jeg bestemt sige TILLYKKE

Den kom efter et minut, for blev ved med at stirre på den

Men kan jeg godt regne med det , selvom jeg ikke er gået over tid endnu .. Skal jo først have mens i morgen eller mandag .. Hende damen på apoteket , sagde at jeg ikke kunne regne med mine positive tests ( jeg har 8 nu) , før jeg var gået over tid ..
Det forvirre mig lidt ..

Men derudover er det også forvirrende for mig , for jeg har overhovedet ingen symptomer på at jeg skulle være gravid .. Udover oppustethed ..

Anmeld

1. december 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Den kom efter et minut, for blev ved med at stirre på den

Men kan jeg godt regne med det , selvom jeg ikke er gået over tid endnu .. Skal jo først have mens i morgen eller mandag .. Hende damen på apoteket , sagde at jeg ikke kunne regne med mine positive tests ( jeg har 8 nu) , før jeg var gået over tid ..
Det forvirre mig lidt ..

Men derudover er det også forvirrende for mig , for jeg har overhovedet ingen symptomer på at jeg skulle være gravid .. Udover oppustethed ..

du kan sagtens regne med den selvom den er taget et par dage før tid, der er jo mange der tester positive før tid

det der er ved at teste tidligt, er at der stadig er en risiko for en biokemisk abort, men idet du har testet positiv dagen inden din rigtige test dag, tror jeg nu ikke du skal bekymre dig om det

Anmeld

1. december 2012

minskat

FrkZier skriver:

du kan sagtens regne med den selvom den er taget et par dage før tid, der er jo mange der tester positive før tid

det der er ved at teste tidligt, er at der stadig er en risiko for en biokemisk abort, men idet du har testet positiv dagen inden din rigtige test dag, tror jeg nu ikke du skal bekymre dig om det

Iiiih, jeg håber det..
Og alle mine tests er blevet tydeligere for hver dag.

Jeg tager en clearblue digital på mandag, så skal jeg ikke tyde nogle streger !

Anmeld

1. december 2012

Camillos

BabyNuu skriver:

tillykke med spiren du skal være mor

Anmeld

1. december 2012

Bruus

Du er da gravid, med de fine svage streger du har fået på strimlen, og clear blue, det er jeg ikke i tvivl om

Tillykke

Anmeld

1. december 2012

minskat

BRUUS skriver:

Du er da gravid, med de fine svage streger du har fået på strimlen, og clear blue, det er jeg ikke i tvivl om

Tillykke

Det kan jeg bare slet slet ikke forstå !!

Det er ikke noget kæresten og jeg har planlagt, jeg stoppede på p piller for 2 mdr siden, og så er jeg blevet gravid i 2. cyklus, havde jeg slet ikke regnet med ! MEN det er DEJLIGT!!
Vi havde aftalt at jeg stoppede, men nok ikke at det ville gå så hurtigt Men super dejligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.