Jeg forstår ingenting! Billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
41 svar
0 synes godt om
30. november 2012

minskat

Ja, jeg har taget en del tests her de sidste to dage.

Nr 2. streg kommer hjem, når den anbefalede tid er gået, men ikke flere timer.

Jeg har hørt nogle forskellige ting om den nr 2 streg der kommer efter tid.
Nogle siger, at selvom tiden er overskredet, og der kommer en streg, så er det fordi man har Hcg i kroppen ??
Hvor der er nogle der siger det modsatte.

Håber der er nogle, som har prøvet ligende, og har været gravide. Eller bare har nogle erfaringer, eller solstråle historier.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

mth1987

BabyNuu skriver:

Nogle siger, at selvom tiden er overskredet, og der kommer en streg, så er det fordi man har Hcg i kroppen ??

Håber der er nogle, som har prøvet ligende, og har været gravide. Eller bare har nogle erfaringer, eller solstråle historier.

Jeg tænker at der er en grund til at der er sat en tid på testene?

Anmeld

30. november 2012

minskat

Ja, stoler heller ikke på dem

Men jeg har læst mange steder efterhånden, at mange kvinder har , taget en negativ test, og derefter kigget på den igen efter lang tid, og den forblev stadig negativ ..

Alle de 5 tests jeg har taget, er der en svag svag streg på, som kommer efter den angivne tid ..

Anmeld

30. november 2012

jeanne-skat

Det kan også være du er tidlig gravid. Ring til lægen og få taget en blodprøve . Når du har taget så mange teste og der kommer to streger så må der være noget.

Anmeld

30. november 2012

Camillos

BabyNuu skriver:

Jeg har desværre prøvet at få en kraftig posetiv test efter tid (valdmed).. med en meget rød streg nr 2 ... Ringede til min gyn med det samme da den var posetiv (troede jeg).. jeg fik taget Blodprøve dagen efter og jeg var IKKE gravid... Så du kan kun stole på testene inden for tid desværre... Du må se tiden an et par dage mere.. det kan jo godt være du har lidt Hcg i kroppen..

Anmeld

30. november 2012

Line8700

Altså jeg testede lige inden vi skulle til og d af døren, så fik ikke kigget rigtig på den. Da vi så kommer hjem om aftenen, tager jeg den op af skraldespanden, bare lige for at se, og så er den positiv! Jeg er nu 37+4. Selvom testen egenligt var ugyldig.

Anmeld

30. november 2012

minskat

Det er bare dejligt med sådanne historier !! Men stoler selvfølgelig ikke på testen , de undre mig bare at alle de 5 tests jeg har taget er blevet positive efter tiden .. Og det er 3 forskellige mærker jeg har brugt ..

Anmeld

30. november 2012

mor2011_

min streg kom eter den tid som står på pakken og drengen er lige blevet 1 år

Anmeld

30. november 2012

minskat

mor2011_ skriver:

min streg kom eter den tid som står på pakken og drengen er lige blevet 1 år

Dejligt at høre !

Jeg har lige taget en test mere, alm, strimmel test.
Jeg dypper den, og går så ind og tager mit arbejdstøj på, og da jeg kommer tilbage, ser den sådan her ud ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2012

Ayasmor

Hmm.. den sidste test du har taget, vil jeg mener er svag, men positiv. Og sådan som jeg tolker "tage arbejdstøj på og kigge" så er det indenfor 5 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.