Jeg forstår ingenting! Billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

ekebiv

Jeg havde 4tests som først blev svag ppositiv efter tid. Var ved at blive vanvittig så købte en digital som sagde gravid da jeg var 4+3 og nu er jeg i 16. uge :-) håber den er der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

mor2011_

BabyNuu skriver:

Dejligt at høre !

Jeg har lige taget en test mere, alm, strimmel test.
Jeg dypper den, og går så ind og tager mit arbejdstøj på, og da jeg kommer tilbage, ser den sådan her ud ..

tro at den er go´nok 

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Ja, jeg har taget en del tests her de sidste to dage.

Nr 2. streg kommer hjem, når den anbefalede tid er gået, men ikke flere timer.

Jeg har hørt nogle forskellige ting om den nr 2 streg der kommer efter tid.
Nogle siger, at selvom tiden er overskredet, og der kommer en streg, så er det fordi man har Hcg i kroppen ??
Hvor der er nogle der siger det modsatte.

Håber der er nogle, som har prøvet ligende, og har været gravide. Eller bare har nogle erfaringer, eller solstråle historier.

jeg synes du skal prøve at købe en digital test der siger - gravid eller ikke gravid.. så slipper du for alt det der med at skule tyde

og hvis du vælger at prøve igen med en almindelig, synes jeg du skal lade være med at gå fra testen og komme igen, du skal stå med den og kigge på den indtil tiden er gået.. for fx den hvor du har tisset, gået ind og skiftet tøj og er kommet tilbage, der kan stregen jo sagtens være kommet inden for tid, men du var der bare ikke til at se det

Anmeld

30. november 2012

minskat

FrkZier skriver:

jeg synes du skal prøve at købe en digital test der siger - gravid eller ikke gravid.. så slipper du for alt det der med at skule tyde

og hvis du vælger at prøve igen med en almindelig, synes jeg du skal lade være med at gå fra testen og komme igen, du skal stå med den og kigge på den indtil tiden er gået.. for fx den hvor du har tisset, gået ind og skiftet tøj og er kommet tilbage, der kan stregen jo sagtens være kommet inden for tid, men du var der bare ikke til at se det

Ja, det tror jeg også jeg gør.
Jeg har nogle clearblue plus til at ligge, så sådan en prøver jeg lige med imorgen, og hvis den også siger svag, så bestiller jeg en digital

Men fik i hvertfald bekræftet at kærestens urin, kommer der INGEN svage streger ved, og den lå i laaang tid

Så noget må der være i min krop
Jeg fortsætter med at teste, og håber så inderligt at den kun bliver mere og mere tydelig den skide streg !!

Men det er dejligt, at høre der også er andre der har oplevet det samme.
For jeg tænker at hvis hele 6 tests skulle vise falsk negativ, og kærestens viser negativ, så må der være noget HCG i min krop

Men tusind tak for jeres svar, rigtig dejligt !!!

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Ja, det tror jeg også jeg gør.
Jeg har nogle clearblue plus til at ligge, så sådan en prøver jeg lige med imorgen, og hvis den også siger svag, så bestiller jeg en digital

Men fik i hvertfald bekræftet at kærestens urin, kommer der INGEN svage streger ved, og den lå i laaang tid

Så noget må der være i min krop
Jeg fortsætter med at teste, og håber så inderligt at den kun bliver mere og mere tydelig den skide streg !!

Men det er dejligt, at høre der også er andre der har oplevet det samme.
For jeg tænker at hvis hele 6 tests skulle vise falsk negativ, og kærestens viser negativ, så må der være noget HCG i min krop

Men tusind tak for jeres svar, rigtig dejligt !!!

og så husk IKKE at gå fra testen, du skal jo være der til at se om stregen kommer inden for tid

Anmeld

30. november 2012

minskat

FrkZier skriver:

og så husk IKKE at gå fra testen, du skal jo være der til at se om stregen kommer inden for tid

Det vil jeg huske på
Men tror du så ikke man bare stirre sig blind på den, hvis man hele tiden står og kigger ?

Det gør jeg godt ikke.. Ih, det er så svært når man så gerne vil være gravid ..

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Det vil jeg huske på
Men tror du så ikke man bare stirre sig blind på den, hvis man hele tiden står og kigger ?

Det gør jeg godt ikke.. Ih, det er så svært når man så gerne vil være gravid ..

nej det tror jeg nu ikke

Anmeld

30. november 2012

minskat

FrkZier skriver:

nej det tror jeg nu ikke

Ihh ha ..! Det er bare svært .. Og alle siger bare at jeg skal lade være og tænke på det , så går det meget bedre .. Ja Right!!! Som om det er nemt
Men jeg skal nok give en opdate i morgen og så håber jeg ikke min mens kommer på mandag!!!

Anmeld

30. november 2012

FrkZier

BabyNuu skriver:

Ihh ha ..! Det er bare svært .. Og alle siger bare at jeg skal lade være og tænke på det , så går det meget bedre .. Ja Right!!! Som om det er nemt
Men jeg skal nok give en opdate i morgen og så håber jeg ikke min mens kommer på mandag!!!

hvor langt ville du være henne hvis du er gravid?

Anmeld

30. november 2012

lilledittemor

BabyNuu skriver:

Ja, jeg har taget en del tests her de sidste to dage.

Nr 2. streg kommer hjem, når den anbefalede tid er gået, men ikke flere timer.

Jeg har hørt nogle forskellige ting om den nr 2 streg der kommer efter tid.
Nogle siger, at selvom tiden er overskredet, og der kommer en streg, så er det fordi man har Hcg i kroppen ??
Hvor der er nogle der siger det modsatte.

Håber der er nogle, som har prøvet ligende, og har været gravide. Eller bare har nogle erfaringer, eller solstråle historier.

Jeg har prøvet at tage sådan en test om natten - den var negativ.
Da jeg kiggede på den om morgenen, så var den positiv og den var god nok. Tog senere en clearblue, de er de bedste

Krydser fingre for dig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.