marloutti skriver:
Undskyld, jeg ikke svarer før nu... Jeg har ikke lige været på com.
Jeg synes helt klart, du skal tænke på at det her ikke handler om, hvad folk tænker om dig! Det handler om at du ikke lader folk overskride dine grænser. Og det handler om at du gør med dit barn, som kun du har brug for!
Jeg tænkte også meget på, at folk ikke måtte tænke om mig at jeg ikke kunne slippe mit barn! Men det er så fucking ligegyldigt hvad folk tænker! De må sgu selv stå til ansvar for deres følelser og tanker!!
Og det er bare så meget nemmere sagt end gjort! Det ved jeg. Men jeg får så ondt indeni, når jeg tænker på at jeg har ladet andre styre mig så meget og ladet dem vold-overskride mine grænser af frygt for, hvad de ville tænke om mig, hvis jeg sagde fra! Det må bare aldrig ske mere!
Derfor håber jeg virkelig, du kan få sagt fra og huske på at du og dit barn er det vigtigste i dit liv!!! Og alle andre kan tænke og mene om det hvad de vil!!! Det kan du ikke bruge til noget... Du må bare ikke ende med at sidde flere år efter og føle fortrydelse og sorg over at du ikke sagde fra, når det var nødvendigt...
En masse held og lykke herfra... Og store 
Jeg fik snakket med kæresten om det søndag før vi skulle afsted til familiekomsammen igen - og fik bedt ham om at hjælpe mig igennem dagen. Han fik det sagt til hans mor, og der var heller ikke noget før lidt før vi tog hjem hvor hun kom og spurgte om ikke de skulle holde ham nu? der fik jeg en klump i halsen, men fik sagt at jeg gerne ville have han bare var hos os.