Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det ved vi... Og netop derfor har vi ikk skældt nogen ud Men min kæreste og jeg blev enige om at vi burde pålægge den et rykker gebyr, ligesom vi andre får hvis vi betaler for sent
Det ved vi... Og netop derfor har vi ikk skældt nogen ud Men min kæreste og jeg blev enige om at vi burde pålægge den et rykker gebyr, ligesom vi andre får hvis vi betaler for sent
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Hvad kommune har du? For jeg har heller ikke fået nogen
Hvad kommune har du? For jeg har heller ikke fået nogen
Anonym skriver: Helsingør Men der står i avisen at de holder ekstra ordinært åbent i dag til kl tolv så man kan komme op og få et lille beløb så man kan klare sig gennem weekenden
Helsingør Men der står i avisen at de holder ekstra ordinært åbent i dag til kl tolv så man kan komme op og få et lille beløb så man kan klare sig gennem weekenden
Yurie skriver: Det forklarer hvorfor jeg ikke har fået.. er også i helsingør.
Det forklarer hvorfor jeg ikke har fået.. er også i helsingør.
Anonym skriver: Nå.. Ej pudsigt Men du har 20 minutter endnu til at nå op på borgerservice hvis du mangler lidt til weekenden
Nå.. Ej pudsigt Men du har 20 minutter endnu til at nå op på borgerservice hvis du mangler lidt til weekenden
Anonym skriver: Vi venter med julegaverne til pengene kommer... Har valgt ikke at få dankort da vores økonomi er som den er Men ja det er mega øv... Godt vores datter er så lille så hun ikk aner at adventsgaven kommer lidt for sent
Vi venter med julegaverne til pengene kommer... Har valgt ikke at få dankort da vores økonomi er som den er Men ja det er mega øv... Godt vores datter er så lille så hun ikk aner at adventsgaven kommer lidt for sent
Ja, der kan en lille alder være en fordel....
Dejligt med fornuftige mennesker - "ingen" penge -ingen dankort... Det er englelyd i mine ører
Dot D skriver: Ja, der kan en lille alder være en fordel.... Dejligt med fornuftige mennesker - "ingen" penge -ingen dankort... Det er englelyd i mine ører
Yurie skriver: Klarer mig heldigvis.. ja jeg troede ikke der var nogen herinde fra helsingør
Klarer mig heldigvis.. ja jeg troede ikke der var nogen herinde fra helsingør
Anonym skriver:Næ det troede jeg heller ikke... Kun en som jeg ved af... Men så to nu Så stor er Helsingør jo heller ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128