Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har modtaget min ... men ikke det jeg plejer
Jeg er ikke på KH, men ville da synes at I lige skulle trække den lidt, så kommer de nok Mon ikke der er en chance, når bankens åbningstid kommer lidt tættere på
Jeg har i hvert oplevet det med min SU, den kunne først ses lidt senere på morgenen
Håber den kommer til jer
Dot D skriver: Jeg er ikke på KH, men ville da synes at I lige skulle trække den lidt, så kommer de nok Mon ikke der er en chance, når bankens åbningstid kommer lidt tættere på Jeg har i hvert oplevet det med min SU, den kunne først ses lidt senere på morgenen Håber den kommer til jer
Min er gået ind
Anonym skriver: Håber de kommer snart, men synes ikke det er godt...Skulle gerne bruge penge nu De plejer bare altid at stå der lidt over midnat
Håber de kommer snart, men synes ikke det er godt...Skulle gerne bruge penge nu De plejer bare altid at stå der lidt over midnat
Hvis ikke de er gået ind, skal i rette henvendelse til jeres sagsbehandler.
I er øjensynlingt nok røget i stikprøve "fælden", og skal formengentlig bare bekræfte i opholder jer i DK, er ledig til arbejdsmarked mv.
Anonym skriver: Hej alleBåde min kæreste og jeg er (desværre) på kontanthjælp, men ingen af os har modtaget penge...Er vi de eneste?
Hej alleBåde min kæreste og jeg er (desværre) på kontanthjælp, men ingen af os har modtaget penge...Er vi de eneste?
Har du fået dine penge?
Her er mine penge gået ind.
håber i har modtaget jeres KH vi har fået vores
Jeg har også fået mine barsels penge i dag, så er da mærkeligt hvis ikke I har fået noget..
Hvis ikke den er der mandag morgen, så ring til ydelses kontoret i din kommune
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128