Har ikke modtaget min KH!?!? Andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2012

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Hvis ikke de er gået ind, skal i rette henvendelse til jeres sagsbehandler.

I er øjensynlingt nok røget i stikprøve "fælden", og skal formengentlig bare bekræfte i opholder jer i DK, er ledig til arbejdsmarked mv. 

Vi har stadig ingen penge fået...

Kommunen har fået nye computer systemer som åbenbart er noget lort, sorry... Men stort set ingen i denne kommune har fået deres penge...

Hverken KH, pædagogerne i datterens institution eller andre kommunal ansatte...
Surt når man havde planlagt tur med forældre osv ug og kæbe julegaver imorgen men de regner med de kommer mandag eller tirsdag...

Men er sku noget gal i skralden lige nu, synes ikk det er i orden der ikk er styr på sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2012

Anonym trådstarter

BabyWish2012 <3 skriver:

Har du fået dine penge?

Her er mine penge gået ind.

Se mit svar til MaleneG

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

håber i har modtaget jeres KH vi har fået vores

Se mit svar til MaleneG

Anmeld

30. november 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Jeg er ikke på KH, men ville da synes at I lige skulle trække den lidt, så kommer de nok Mon ikke der er en chance, når bankens åbningstid kommer lidt tættere på

Jeg har i hvert oplevet det med min SU, den kunne først ses lidt senere på morgenen

Håber den kommer til jer

Se evt mit svar til MaleneG

Anmeld

30. november 2012

B&J

Anonym skriver:

Se mit svar til MaleneG

øv hvor er det bare super træls

Anmeld

30. november 2012

MaleneG

Anonym skriver:

Vi har stadig ingen penge fået...

Kommunen har fået nye computer systemer som åbenbart er noget lort, sorry... Men stort set ingen i denne kommune har fået deres penge...

Hverken KH, pædagogerne i datterens institution eller andre kommunal ansatte...
Surt når man havde planlagt tur med forældre osv ug og kæbe julegaver imorgen men de regner med de kommer mandag eller tirsdag...

Men er sku noget gal i skralden lige nu, synes ikk det er i orden der ikk er styr på sådan noget

Det er rigtig kedeligt, når systemerne svigter.

Men det er vigtigt i den her situation at huske på at det ikke er menneskerne bag skærmene, og i telefonerne som har gjort det. 

Ligesom med alt andet IT, så svigter det i ny og næ. ja selv TDC klokker i den med nettet ind imellem 

Anmeld

1. december 2012

Dot D

Anonym skriver:

Se evt mit svar til MaleneG

Øv, det var trælst for jer....

Jeg håber, I har dankort, for så går det jo alligevel, de trækker først pengene mandag tidligst, men hvis ikke, kunne I så måske låne af jeres forældre til næste uge, når pengene kommer???

for at I finder i brugbar løsning

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

Dot D skriver:

Øv, det var trælst for jer....

Jeg håber, I har dankort, for så går det jo alligevel, de trækker først pengene mandag tidligst, men hvis ikke, kunne I så måske låne af jeres forældre til næste uge, når pengene kommer???

for at I finder i brugbar løsning

Vi venter med julegaverne til pengene kommer... Har valgt ikke at få dankort da vores økonomi er som den er

Men ja det er mega øv... Godt vores datter er så lille så hun ikk aner at adventsgaven kommer lidt for sent

Anmeld

1. december 2012

Anonym trådstarter

MaleneG skriver:

Det er rigtig kedeligt, når systemerne svigter.

Men det er vigtigt i den her situation at huske på at det ikke er menneskerne bag skærmene, og i telefonerne som har gjort det. 

Ligesom med alt andet IT, så svigter det i ny og næ. ja selv TDC klokker i den med nettet ind imellem 

Det ved vi... Og netop derfor har vi ikk skældt nogen ud

Men min kæreste og jeg blev enige om at vi burde pålægge den et rykker gebyr, ligesom vi andre får hvis vi betaler for sent

Anmeld

1. december 2012

Benjamins'mor

Jeg har fået min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.