Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Svenne skriver: Reima! De er dyre, men super gode. De er for varme at sove i, så der har han to bomulds - en med et enkelt lag og en med to lag.. Alt efter hvor koldt det er.
Reima! De er dyre, men super gode.
De er for varme at sove i, så der har han to bomulds - en med et enkelt lag og en med to lag.. Alt efter hvor koldt det er.
Tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bøllen skriver: Her har vi reima elefant hue , og den sidder godt. og mener der er ekstra stof ved ørerne. Har både alm hue og elefant hue derfra. Så har vi en tynd hue fra molo og den sidder også godt
Her har vi reima elefant hue , og den sidder godt.
og mener der er ekstra stof ved ørerne. Har både alm hue og elefant hue derfra. Så har vi en tynd hue fra molo og den sidder også godt
Super! Tak!
modesty skriver: Vi er glade for den her: http://www.trendyshop.dk/shop/melton-elefanthue-uld-168365p.html
Vi er glade for den her:
http://www.trendyshop.dk/shop/melton-elefanthue-uld-168365p.html
Mange tak, den har jeg osse luret lidt på
Benjamins'mor skriver: Vi har både fra Hummel og Coop (fakta,Brugsen,Kvickly) og de er rigtigt gode.
Vi har både fra Hummel og Coop (fakta,Brugsen,Kvickly) og de er rigtigt gode.
Babymor2010 skriver: Jeg fandt en i Tøj & Sko på udslag lige inden de lukkede ned Den lukker fint til og er varm
Jeg fandt en i Tøj & Sko på udslag lige inden de lukkede ned Den lukker fint til og er varm
Lækkert!
CamiRon skriver: Vi har Racing Kids elefanthuer til begge vores piger. De sidder tæt til hovedet og er gode varme. De er købt i ønskebørn.
Vi har Racing Kids elefanthuer til begge vores piger. De sidder tæt til hovedet og er gode varme. De er købt i ønskebørn.
Vi har en fra ESJ den slutter godt til og hun er dejligt varm om ørene
HeidiØ skriver:
Ver de Terre Den i cashmere/uld, men deres fleece er også god.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128