Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Williams elefanthue fra hummel, slutter altså bare ikke tæt. Så købte jeg en fleece en i Kvickly str 74/86, den slutter heller ikke tæt om hovedet sys jeg. Han er 14½ mdr.
Hvilken en har jeres børn??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Williams elefanthue fra hummel, slutter altså bare ikke tæt. Så købte jeg en fleece en i Kvickly str 74/86, den slutter heller ikke tæt om hovedet sys jeg. Han er 14½ mdr. Hvilken en har jeres børn??
Vi har Racing Kids elefanthuer til begge vores piger. De sidder tæt til hovedet og er gode varme. De er købt i ønskebørn.
Baby2påvej skriver: Har du vasket din hummel for nylig? Vi har nemlig en hummel til Madeleine, og hendes smalle hovede slutter den helt ind til.
Har du vasket din hummel for nylig? Vi har nemlig en hummel til Madeleine, og hendes smalle hovede slutter den helt ind til.
Måske sku jeg prøve det.. tak for råd
Sildefisk skriver: molo
molo
tak!
Dorthe1986 skriver: Emil er 19 mdr og har købt en i føtex hvor det er sort uld udenpå med enblå stjerne. Indeni er det blåt blødt stof (kan ikke huske hvad det hedder). Men købte en str 0-2 år og den er næsten for lille til min søn... Så måske den duer til din dreng?
Emil er 19 mdr og har købt en i føtex hvor det er sort uld udenpå med enblå stjerne. Indeni er det blåt blødt stof (kan ikke huske hvad det hedder). Men købte en str 0-2 år og den er næsten for lille til min søn... Så måske den duer til din dreng?
Ja, det kunne da meget vel være så! Tak for det!
CamiRon skriver: Vi har Racing Kids elefanthuer til begge vores piger. De sidder tæt til hovedet og er gode varme. De er købt i ønskebørn.
ååh for hulen ja, sådan en havde han da vidst sidste år, som vi havde arvet.. tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128