Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tauf skriver: Hej Søde vi har dem her.. De er lidt dyre. Men vildt gode:-):-):-) kan se jeg er glad for jeg har fået dem på lager salg til 40kr styk:-) http://www.vismaa.dk/group.asp?group=168&gclid =CJzi4JTm9LMCFbB3cAod4SsArQ
Hej Søde vi har dem her.. De er lidt dyre. Men vildt gode:-):-):-) kan se jeg er glad for jeg har fået dem på lager salg til 40kr styk:-) http://www.vismaa.dk/group.asp?group=168&gclid =CJzi4JTm9LMCFbB3cAod4SsArQ
Hold da op, ja, de er lidt pebrede Tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CamiRon skriver: Vi har Racing Kids elefanthuer til begge vores piger. De sidder tæt til hovedet og er gode varme. De er købt i ønskebørn.
Vi har Racing Kids elefanthuer til begge vores piger. De sidder tæt til hovedet og er gode varme. De er købt i ønskebørn.
Dem har min søn også altid haft. Tætte og varme - uld udvendig, bomuld indvendig.
dorthemus skriver: Jeg har i to år i træk købt en Hutlihut-hue til Runa
Jeg har i to år i træk købt en Hutlihut-hue til Runa
Arh dem kender jeg godt, de er osse bare så fine.
FruK skriver: Dem har min søn også altid haft. Tætte og varme - uld udvendig, bomuld indvendig.
HeidiØ skriver: Williams elefanthue fra hummel, slutter altså bare ikke tæt. Så købte jeg en fleece en i Kvickly str 74/86, den slutter heller ikke tæt om hovedet sys jeg. Han er 14½ mdr. Hvilken en har jeres børn??
Williams elefanthue fra hummel, slutter altså bare ikke tæt. Så købte jeg en fleece en i Kvickly str 74/86, den slutter heller ikke tæt om hovedet sys jeg. Han er 14½ mdr.
Hvilken en har jeres børn??
Månsson skriver: Hummel elefanthuer er bare skod. Lauras er røget i gemmeren .. Nu har hun en mike line og en joha de sidder hvor de skal og er super gode og varme
Hummel elefanthuer er bare skod. Lauras er røget i gemmeren .. Nu har hun en mike line og en joha de sidder hvor de skal og er super gode og varme
Tak sveskemås. Ja, er ik imponeret, prøver lige at vaske den!
Min drengs hummel-hue fra sidste år var også noget bras o_O den sluttede ikke tæt, nej. I år har han faktisk bare én fra føtex, og den er helt tæt
DWilliams elefanthue fra hummel, slutter altså bare ikke tæt. Så købte jeg en fleece en i Kvickly str 74/86, den slutter heller ikke tæt om hovedet sys jeg. Han er 14½ mdr. Hvilken en har jeres børn??
DWilliams elefanthue fra hummel, slutter altså bare ikke tæt. Så købte jeg en fleece en i Kvickly str 74/86, den slutter heller ikke tæt om hovedet sys jeg. Han er 14½ mdr.
Den sidder sådan her:-)
Gigl skriver: Min drengs hummel-hue fra sidste år var også noget bras o_O den sluttede ikke tæt, nej. I år har han faktisk bare én fra føtex, og den er helt tæt
Det er sku tit det er det bedste åbenbart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128