tweety2060 skriver:
Mon ikke det er astmatisk bronkitis som rigtig mange børn har som små?? Det lyder sådanne. Ofte er det først om aftenen\ natten at de hoster, for de slapper de af. Men at hoste så meget om natten påvirker søvnen....
Medicinen virker ved at løsne slim som sidder i luftvejene og få musklerne til at slappe af. Mener at der kan "komme skader på luftevejene" hvis det ikke behandles....
Den blå medicin har "kun" den bivirkning at de bliver hyperaktiv og øget hjertebanken.
DEn forebyggende skal kun tages 2 gange om dagen!! Men normalt er det et sammenspil melldm de 2 mediciner der giver det bedste resultat. Men nogle har kun brug for den blå..
Jeg ville give det, men det min mening
Ok., tak for svar! 
Jeg vil også prøve medicine for at se, om ikke hun kan undgå at hoste om natten, for det er jo bedst at sove igennem for de små... 
Hun ahr fået recept på noget der vidst hedder flexocide eller sådan noget.... og der står at det er til forebyggelse af astma, og skal gives 2 gange om dagen.... hun får kun ekstrem hoste når hun er faldet i søvn.... så tror umiddelbart ikke vi har brug for den der blå én, som er til anfald, mener jeg... men nu må vi se...
Anmeld