Øv:( dumpet køreprøve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2012

Unalisa

tatii72 skriver:

En update, jeg bestod i fredags vi kørte kun i 10 min af store veje rundt om blokken, så var vi tilbage, jeg var såå sikker på at jeg dumpede igen, fordi at jeg hverken kørte af små veje eller skulle parkere eller noget, men jeg bestod på trods af jeg var ved at gå i stå en enkel gang, glemte at dreje hovedet en gang. Er SÅ glad han sagde ikke engang noget til min kørsel, han sagde bare: nu skal du ikke være nervøs mere, for du har fået kortet. 

Tilykkeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2012

ano14316

tatii72 skriver:

Jeg var oppe til køreprøve idag, og på lysignal nr 2 hvor jeg skulle dreje til venstre kom der en bil i sidste øjeblik, jeg ved ikke hvordan jeg ikke så den, men ligepludselig var den der alligevel skulle jeg køre ruten færdig selv om jeg vidste at jeg var dumpet. Er mega skuffet over mig selv, sagkyndige blev ved med at sige at det var ærgeligt, for det er den eneste fejl jeg har lavet under hele køreturen. Nu tør jeg ikke gå op igen, fordi at jeg er så bange for at dumpe igen. 

Jeg dumpede også 1. gang.. og jeg var så flov og vred på mig selv.. vi holdt i en rundkørsel, og en lastbil kommer rundt i ydersporet, somom han vil dreje ud, jeg slipper kombllingen let og triller lidt frem, for at være klar til at køre, men lasstbilen drejer ikke ud, og både jeg og motorsagkyndig træder på bremsen, men jeg var dumpet. 

2. gang bestod jeg, men i et venstre sving i et kryds køre en anden bil overfor rødt og motorsagkyndig bremser, men lod mig  bestå aligevel, da det var 100 m fra stationen

Anmeld

17. december 2012

ano14316

nåhh ja 2. gang anbefalede min kørelærer mig at tage eksamenspiller og det hjalp virkelig meget på nervøsiteten.. men jeg bliver også ekstrem nervøs..

Anmeld

17. december 2012

Minmio

MortilElias2010 skriver:

Stort tillykke 

Tak allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.