Øv:( dumpet køreprøve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.711 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. november 2012

Minmio

Jeg var oppe til køreprøve idag, og på lysignal nr 2 hvor jeg skulle dreje til venstre kom der en bil i sidste øjeblik, jeg ved ikke hvordan jeg ikke så den, men ligepludselig var den der alligevel skulle jeg køre ruten færdig selv om jeg vidste at jeg var dumpet. Er mega skuffet over mig selv, sagkyndige blev ved med at sige at det var ærgeligt, for det er den eneste fejl jeg har lavet under hele køreturen. Nu tør jeg ikke gå op igen, fordi at jeg er så bange for at dumpe igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Steph_Laurits

tatii72 skriver:

Jeg var oppe til køreprøve idag, og på lysignal nr 2 hvor jeg skulle dreje til venstre kom der en bil i sidste øjeblik, jeg ved ikke hvordan jeg ikke så den, men ligepludselig var den der alligevel skulle jeg køre ruten færdig selv om jeg vidste at jeg var dumpet. Er mega skuffet over mig selv, sagkyndige blev ved med at sige at det var ærgeligt, for det er den eneste fejl jeg har lavet under hele køreturen. Nu tør jeg ikke gå op igen, fordi at jeg er så bange for at dumpe igen. 

Det var synd..

Men tror det handler meget om hvad du laver af fejl og hvordan du er under køreprøven..

Jeg lavede 2 fejl til min køreprøve, men bestod..
Vi fik at vide at vi ikke måtte virke nervøse, så jeg ævlede derud af med motorsagkyndige og det har måske også givet ham indtrykket af at jeg var godt kørende eftersom jeg kunne tale og køre samtidig - nok derfor han ikke bed så hårdt i mine 2 fejl

Anmeld

28. november 2012

Minmio

StephanieJ skriver:

Det var synd..

Men tror det handler meget om hvad du laver af fejl og hvordan du er under køreprøven..

Jeg lavede 2 fejl til min køreprøve, men bestod..
Vi fik at vide at vi ikke måtte virke nervøse, så jeg ævlede derud af med motorsagkyndige og det har måske også givet ham indtrykket af at jeg var godt kørende eftersom jeg kunne tale og køre samtidig - nok derfor han ikke bed så hårdt i mine 2 fejl

Jeg ved godt at det var en giga fejl, det er derfor jeg ikke tør gå op igen fordi at jeg er bange for at næste gang er jeg endnu mere nervøs

Anmeld

28. november 2012

Muffinmus

tatii72 skriver:

bare på med vanten og i gang:-)

Jeg dumpede også første gang pga skod sagkyndig...

Han kom ind i bilen, sagde "jeg hedder Kirkegaard, vær venlig at starte bilen".....

Var SÅ nervøs pga ham, og ja, dumpede.

Min kørelærer forstod ikke jeg kunne dumpe, gav mig en halv køretime og et par dage efter var jeg oppe igen hos en ny sagkyndig der var meget rarere og bestod uden mindste problem.

Anmeld

28. november 2012

Muffinmus

Kan tilføje min kusine jordede en blomstertromle og dumpede hendes:-)

Anmeld

28. november 2012

MortilElias2010

Du skal nok få dit kørekort! Jeg var dybt rystende nervøs til min køreprøve - jeg dumpede to gange INDEN jeg fik mit og har INGEN uheld været impliceret i - og kun fået en enkelt p-bøde. En fejl til teoriprøven og dagen startede så dum som den overhovedet kunne blive, men det lykkedes. Forstår godt din nervøsitet, du skal bare huske at din Kørelærer aldrig ville sende dig til prøven, hvis ikke h*n mente du var klar og det er du stadigvæk. Nu har du bare prøvet hvordan rigtig trafik kan blive fremover, så kan du føje det til dine erfaringer! sæt du bare igang igen  

Anmeld

28. november 2012

Minmio

MortilElias2010 skriver:

Du skal nok få dit kørekort! Jeg var dybt rystende nervøs til min køreprøve - jeg dumpede to gange INDEN jeg fik mit og har INGEN uheld været impliceret i - og kun fået en enkelt p-bøde. En fejl til teoriprøven og dagen startede så dum som den overhovedet kunne blive, men det lykkedes. Forstår godt din nervøsitet, du skal bare huske at din Kørelærer aldrig ville sende dig til prøven, hvis ikke h*n mente du var klar og det er du stadigvæk. Nu har du bare prøvet hvordan rigtig trafik kan blive fremover, så kan du føje det til dine erfaringer! sæt du bare igang igen  

Puh ha, jeg ved også at det skete kun pga. jeg var såååå nervøs, har bare siddet og grædt hele dagen, jeg ved at det er udelukkende min egen skyld, men ej hvor er jeg trist og skuffet alligevel  

Anmeld

28. november 2012

come2

tatii72 skriver:

Jeg dumpede 3 gange og bestod den 4.

Jeg følte mig såå elendig. Alle de sagkyndige sagde jeg kørte godt, men at nervøsiteten tog over.

Op på hesten igen

Anmeld

28. november 2012

Moma

Jeg dumpede 2 gange til køreprøve og var derfor rystende nervøs 3. gang, da jeg bedstod. Der er ikke andet at gøre end at komme "op på hesten igen". 

Anmeld

28. november 2012

DitteFisk

Jeg lavede præcis det samme nummer  det var super pinligt. Jeg var også rigtig nervøs. Men bestod anden gang med bravur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.