Øv:( dumpet køreprøve.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

Sildefisk

come2 skriver:

Jeg dumpede 3 gange og bestod den 4.

Jeg følte mig såå elendig. Alle de sagkyndige sagde jeg kørte godt, men at nervøsiteten tog over.

Op på hesten igen

samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Minmio

Gigl skriver:

Jeg lavede præcis det samme nummer  det var super pinligt. Jeg var også rigtig nervøs. Men bestod anden gang med bravur

Ja det var også rigtig pinligt, især fordi at han lagde ud med at sige før vi kørte, at han var indstillet på at give mig kortet, så laver jeg den kæmpe brøller argh, hvor er jeg bare sur på mig selv. 

Anmeld

28. november 2012

Minmio

come2 skriver:

Jeg dumpede 3 gange og bestod den 4.

Jeg følte mig såå elendig. Alle de sagkyndige sagde jeg kørte godt, men at nervøsiteten tog over.

Op på hesten igen

Tak for alle jeres søde svar det hjælper lidt på humøret at jeg ikke den eneste der er sååå nervøs.

Anmeld

29. november 2012

come2

tatii72 skriver:

Tak for alle jeres søde svar det hjælper lidt på humøret at jeg ikke den eneste der er sååå nervøs.

Jeg kunne ikke finde ud af højre og venstre, jeg var helt væk når jeg sad i den bil.

Nervøsitet gør så meget, og det er så træls det skal spænde ben for en.

Held og lykke. Husk du er absolut ikke den eneste, og bare fordi man ikke består 1 gang betyder det ikke man er dum

Anmeld

29. november 2012

Steph_Laurits

tatii72 skriver:

Jeg ved godt at det var en giga fejl, det er derfor jeg ikke tør gå op igen fordi at jeg er bange for at næste gang er jeg endnu mere nervøs

Jeg var også mega nervøs - men ævlede bare derud af

Anmeld

29. november 2012

mariamiss6

tatii72 skriver:

Jeg var oppe til køreprøve idag, og på lysignal nr 2 hvor jeg skulle dreje til venstre kom der en bil i sidste øjeblik, jeg ved ikke hvordan jeg ikke så den, men ligepludselig var den der alligevel skulle jeg køre ruten færdig selv om jeg vidste at jeg var dumpet. Er mega skuffet over mig selv, sagkyndige blev ved med at sige at det var ærgeligt, for det er den eneste fejl jeg har lavet under hele køreturen. Nu tør jeg ikke gå op igen, fordi at jeg er så bange for at dumpe igen. 

Oooork det skal du ikke tænke på. 

Sådan er det når man kører med en motorsagkyndig, man er STENSIKKER på at lave fejl. Spørgsmålet er kun hvilken fejl man laver. 

Tag det fra en der var så nervøs, at hun måtte op 8 gange, og ikke tog passagerer i bilen det første halve år Fordi jeg blev så nervøs, hvis det var andre end min kørelærer der sad ved siden af. 

De fleste motorsagkyndige kan SAGTENS se forskel på om man er "dum" eller om man bare er nervøs. 

Anmeld

29. november 2012

Minmio

mariamiss6 skriver:

Oooork det skal du ikke tænke på. 

Sådan er det når man kører med en motorsagkyndig, man er STENSIKKER på at lave fejl. Spørgsmålet er kun hvilken fejl man laver. 

Tag det fra en der var så nervøs, at hun måtte op 8 gange, og ikke tog passagerer i bilen det første halve år Fordi jeg blev så nervøs, hvis det var andre end min kørelærer der sad ved siden af. 

De fleste motorsagkyndige kan SAGTENS se forskel på om man er "dum" eller om man bare er nervøs. 

Ved nogle af jer noget om det er sværere anden gang, eller er det, det samme? Altså køre rundt I 30 min, parkere, lave 3 punkts vending osv.

Anmeld

29. november 2012

Miss Kat

Ved nogle af jer noget om det er sværere anden gang, eller er det, det samme? Altså køre rundt I 30 min, parkere, lave 3 punkts vending osv.

For mig var det meget, meget nemmere anden gang, hvor jeg da også bestod. Forskellen for mig lå i at den første motorsagkyndige var alt for alvorlig, sarkastisk og virkede skide sur, hvilket smittede af på min selvsikkerhed. Anden gang var den motorsagkyndige vildt god til at snakke om vind og vejr og få mig til at slappe af. Han lod mig ikke slippe nemmere, jeg skulle stadig lave 3. punktsvending og parallelparkere osv., men bare det at han var langt mere pædagogisk og afslappet hjalp mig simpelthen til at bestå, på trods af, jeg var langt mere nervøs anden gang.

Det synes jeg helt klart, du skal prøve at tænke over næste gang. At du ikke bliver en dårligere billist, måske blot mere nervøs. Der var en eller anden herinde der skrev, at man ikke må lade dem vide, man er nervøs. Det er jeg ikke enig i. Min kørelærer fortalte selv motorsagkyndige nr. 2 at jeg var vildt nervøs, så han måtte prøve at få mig til at slappe af. Og det virkede jo så.

Held og lykke! 

Anmeld

29. november 2012

mariamiss6

tatii72 skriver:

Køreprøverne er altid det samme. Man gør det ikke sværere for folk, bare for at få dem til at dumpe. De skal teste de samme ting hver gang. 

Anmeld

29. november 2012

mpr

tatii72 skriver:

Jeg ved godt at det var en giga fejl, det er derfor jeg ikke tør gå op igen fordi at jeg er bange for at næste gang er jeg endnu mere nervøs

Træk vejret og bid mærke i at det var en fejl der skete fordi den anden var en klaptorsk! Selvfølgelig er det monster træls at dumpe! Frygter det selv da jeg er igang med at tage kørekort.. Bare husk så længe du kigger godt rundt og virkelig får kigget godt så kan du sagtens lave små fejl og stadig bestå. Men at bide mærke i at hvis den motersagkyndige skal gribe ind så dumper man uanset hvad, så træk vejret og prøv så igen du skal nok klare den Som han sagde du lavede ingen fejl ud over den så næste gang ved du at du skal være lidt mere på vagt over for dumme bilister

Håber det går bedre næste gang held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.