Ved nogle af jer noget om det er sværere anden gang, eller er det, det samme? Altså køre rundt I 30 min, parkere, lave 3 punkts vending osv.
For mig var det meget, meget nemmere anden gang, hvor jeg da også bestod. Forskellen for mig lå i at den første motorsagkyndige var alt for alvorlig, sarkastisk og virkede skide sur, hvilket smittede af på min selvsikkerhed. Anden gang var den motorsagkyndige vildt god til at snakke om vind og vejr og få mig til at slappe af. Han lod mig ikke slippe nemmere, jeg skulle stadig lave 3. punktsvending og parallelparkere osv., men bare det at han var langt mere pædagogisk og afslappet hjalp mig simpelthen til at bestå, på trods af, jeg var langt mere nervøs anden gang.
Det synes jeg helt klart, du skal prøve at tænke over næste gang. At du ikke bliver en dårligere billist, måske blot mere nervøs. Der var en eller anden herinde der skrev, at man ikke må lade dem vide, man er nervøs. Det er jeg ikke enig i. Min kørelærer fortalte selv motorsagkyndige nr. 2 at jeg var vildt nervøs, så han måtte prøve at få mig til at slappe af.
Og det virkede jo så.
Held og lykke! 
Anmeld