Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ina33 skriver: Så fik jeg billet.... WEEEEEEE Men hvorfor kunne jeg allerede købe den i dag, når billetsalget først starter i morgen?
Så fik jeg billet.... WEEEEEEE
Men hvorfor kunne jeg allerede købe den i dag, når billetsalget først starter i morgen?
Det er forsalget. Man skulle derind via speciel adgan (linket)! Fra billetnet kan de først købes i morgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TR skriver: Tak skal du have Må jeg være nys. og høre hva du har valgt ? :p Hvor kan man købe biletterne ?
Tak skal du have
Må jeg være nys. og høre hva du har valgt ? :p
Hvor kan man købe biletterne ?
Jeg har valgt stå billetter Er nødt til at skal helt op foran som sidst
Så er billetterne i hus !!!! JAAAA!!!!!!!! Har allerede mega kuldegysninger !!! og OLLY MURS opvarmer !! Mit hjerte kommer til at smelte flere gange den dag
Milla-Victoria's mor skriver: Dem der havde billetter til den aflyste TT koncert 16 juli 2011. Kunne købe billetter allerede i går Desuden har der været forsalg i dag. Så der var rigelig mulighed for at få inden
Dem der havde billetter til den aflyste TT koncert 16 juli 2011. Kunne købe billetter allerede i går
Desuden har der været forsalg i dag. Så der var rigelig mulighed for at få inden
Jeg fik fat i billetter i forsalg, så er også at finde i parken den 22.07.13
Milla-Victoria's mor skriver: SÅDAN Det bliver stort Og bonus er at vi får Olly Murs med oven i hatten han er også bare fantastisk
SÅDAN
Det bliver stort
Og bonus er at vi får Olly Murs med oven i hatten han er også bare fantastisk
Det bliver så fedt
Det er tredje gang jeg skal se ham i Parken.
Det er en kæmpe oplevelse.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128