Robbie Williams koncert 22 juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2012

minbaby

Milla-Victoria's mor skriver:

WUHUUUUUUUUU..... Så er billetterne hjemme

Er overrasket over der ikke er flere der skal afsted herinde 

Hvordan har du fået billetter allerede?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2012

Ina33

Jeg har aldrig været til koncert i Parken, hvis man køber de billigste billetter, er man så meget langt væk? Kan man overhoved se noget?

Anmeld

28. november 2012

lycly

Jeg vil SÅ gerne! Har aldrig været til hans koncerter før, har altid kun set dem på tv og han er bare helt fantastisk Heldigvis er det jo i parken, og jeg har en baby på 2 mdr på det tidspunkt som nok godt lige kan blive hjemme med farmand et par timer

Anmeld

28. november 2012

Christabelle

Jeg skal også afsted!! Mig og to veninder har også fået billetter idag (vi blev også snydt sidst). GLÆDER MIG

Anmeld

28. november 2012

Ina33

Nu er jeg ikke lige vant til det her koncert-billet-ræs, jeg skal arbejde på fredag hvor forsalget starter, er det sådan en koncert hvor der er udsolgt på en time? Eller er der mon nogen som helst chance for at jeg kan få en billet, når jeg får fri fra arbejde sidst på eftermiddagen??

Anmeld

28. november 2012

metski83

Milla-Victoria's mor skriver:

Hvem ellers skal afsted 

Miiiiiiig 

Glæder mig SÅ meget 

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

Magic skriver:

Hvad koster de egentlig??

De er lidt dyre. Stå billetterne koster 670. Ellers ligger de i 515, 815 og 1115.

Der er solgt 20.000 billetter allerede (af 45.000)

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

Ina33 skriver:

Hvor har du fået billetter allerede? Starter billetsalget ikke først på fredag?

Havde billetter til den aflyste TT koncert 16 juli 2011. Så vi fik tilbudt at købe allerede onsdag

Desuden har der været forsalg i dag

Så der er på nuværende tidspunkt solgt 20.000 (af 45.000)

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

LouiseVous skriver:

Jeg vil så gerne afsted, men med den billetpris, må jeg nøjes med at læse facebook opdateringer samt savle når han er på tv'et...
Og et eller andet sted, er jeg ikk helt intra. i at han igen sku røvrende mig/ Danmark som han gjorde sidste sommer

Nu synes jeg ikke ligefrem at de røvrendte os Han blev syg, og det var alvorligt. Jeg skulle have mødt dem "Meet'n greet", som også blev aflyst 10 min før.

Vi mødtes med kvinden som skulle have ført os derop, og hun blev flere gange kaldt via walkie talkie med opdateringer af Robbies tilstand.

Alle kan blive syge Hvis der er nogen vi skal være gale på er det kokken der tilberedede den mad han indtog. Eller dem der bestyrrer parken som ikke ville ligge en ekstra koncert ind pga. stramt program og at "græsset skulle vokse" de forsøgte skam at finde en løsning. - Lige lidt insider viden

Kram

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

TR skriver:

Hvor er det henne ? Og hva er prisen ?

I parken og priserne hedder:

Siddeplads: 515, 670, 815 eller 1115.

Ståpladser: 670,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.