Robbie Williams koncert 22 juli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2012

Mutti2

Ina33 skriver:

Hvis jeg er heldig at få billet, så skal jeg uden tvivl afsted...

Jeg tror skisme det bliver julegaven til kæresten, så er spørgsmålet bare om sønnike på 7 år som eeelllskkker koncerter OG Robbie også skal have en billet?

Uhhh ja den er svær. Jeg har selv en 5 årig der er helt tosset med ham (lige som hendes moar)

Men har valgt at hun ikke skal med denne gang. Vil hellere have oplevelsen selv. Så kommer hun til gengæld med til en Take That koncert i 2014/15

Der er solgt 20.000 billetter i forsalg (af 45.000). Så ville nok sidde klar til at bestille i morgen formiddag hvis det var mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2012

Mutti2

minbaby skriver:

Hvordan har du fået billetter allerede?????

Dem der havde billetter til den aflyste TT koncert 16 juli 2011. Kunne købe billetter allerede i går

Desuden har der været forsalg i dag. Så der var rigelig mulighed for at få inden

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

Ina33 skriver:

Jeg har aldrig været til koncert i Parken, hvis man køber de billigste billetter, er man så meget langt væk? Kan man overhoved se noget?

Du kan godt se noget. Men det er begrænset udsyn.

Men man kan sagtens få koncerten og stemningen med alligevel

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

Ina33 skriver:

Nu er jeg ikke lige vant til det her koncert-billet-ræs, jeg skal arbejde på fredag hvor forsalget starter, er det sådan en koncert hvor der er udsolgt på en time? Eller er der mon nogen som helst chance for at jeg kan få en billet, når jeg får fri fra arbejde sidst på eftermiddagen??

Jeg vil nok råde dig til at prøve så hurtigt som muligt. Der bliver ofte udsalgt til disse koncerter. Der er på forhånd solgt 20.000 billetter (i går og i dag) så der er ca. 25.000 tilbage. for at du får fat på nogle

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

metski83 skriver:

Miiiiiiig 

Glæder mig SÅ meget 

SÅDAN

Det bliver stort

Og bonus er at vi får Olly Murs med oven i hatten han er også bare fantastisk

Anmeld

29. november 2012

Neki

Ina33 skriver:

Nu er jeg ikke lige vant til det her koncert-billet-ræs, jeg skal arbejde på fredag hvor forsalget starter, er det sådan en koncert hvor der er udsolgt på en time? Eller er der mon nogen som helst chance for at jeg kan få en billet, når jeg får fri fra arbejde sidst på eftermiddagen??

Hvis du klikker her http://www.billetnet.dk/feature/rw/rwpre.html og trykker på "Køb billetter", så kan du købe billetter allerede nu

Anmeld

29. november 2012

Ina33

Milla-Victoria's mor skriver:

Havde billetter til den aflyste TT koncert 16 juli 2011. Så vi fik tilbudt at købe allerede onsdag

Desuden har der været forsalg i dag

Så der er på nuværende tidspunkt solgt 20.000 (af 45.000)

Forsalg, hvad er det, hvor foregår det??

Anmeld

29. november 2012

TR

Milla-Victoria's mor skriver:

I parken og priserne hedder:

Siddeplads: 515, 670, 815 eller 1115.

Ståpladser: 670,-

Tak skal du have

Må jeg være nys. og høre hva du har valgt ? :p

Hvor kan man købe biletterne ?

Anmeld

29. november 2012

Ina33

Så fik jeg billet.... WEEEEEEE

Men hvorfor kunne jeg allerede købe den i dag, når billetsalget først starter i morgen?

Anmeld

29. november 2012

Mutti2

Hey peeps 

DER ER TILFØJET EN EKSTRA KONCERT D. 23 JULI  SÅ DER ER MASSER AF BILLETTER 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.