Positiv efter 10 minutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er meget forskelligt om aflæsningstiden er 5 - 10 eller 30 minutter,så læs ALTID  brugsvejledningen inden,så du er sikker på,hvornår du seneste 'må' aflæse testen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2012

BornToBe

FrkZier skriver:

har du taget en ny test?

Har testet igen, men posten kom først her kl 13.15, så det var med eftermiddagsurin. Men den sagde negativ. 

Men stadig ingen mens. Men tror bare det er min krop der laver numre.

Må bare på den igen

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

BornToBe skriver:

Har testet igen, men posten kom først her kl 13.15, så det var med eftermiddagsurin. Men den sagde negativ. 

Men stadig ingen mens. Men tror bare det er min krop der laver numre.

Må bare på den igen

så længe mens udebliver er der stadig håb

Anmeld

27. november 2012

BornToBe

Baby2påvej skriver:

Jeg testede svagt positivt efter aflæsningstiden, de dage jeg testede før 4+0, så måske den er der men det er fordi du ikke helt er langt nok henne.

Er lidt usikker, da det ikke er mange måneder siden jeg stoppede med p piller. Så det kan sagens være min krop eller eftervirkningen af p pillerne der driller.

Den sagde negativ idag, men med eftermiddagsurin. Men er egentligt ok, det var jo kun første forsøg

Anmeld

27. november 2012

BornToBe

Har du fået testet i dag?

Jeg har også testet svagt positiv efter aflæsningstidspunktet på valmed testen - og der var ingen baby i maven!

Hvor har du købt testen du testede med?

Ja, den var negativ. Så må bare lære at smide de forbandede tests HELT ud efter de 5 min

Edit: Købte den anden i matas, dog var det ikke matas egen test. Men kan altså ikke huske navnet på den jeg endte med at købe.

Anmeld

27. november 2012

BornToBe

mea skriver:

Det er meget forskelligt om aflæsningstiden er 5 - 10 eller 30 minutter,så læs ALTID  brugsvejledningen inden,så du er sikker på,hvornår du seneste 'må' aflæse testen. 

Det er gjort denne gang Her står der utrykkeligt at man skal aflæse efter 3 min, og IKKE kan regne med svaret efter der er gået 5 minutter.

Det er ikke de samme som jeg testede med før, men denne gang overholdte jeg tiden, og den viste negativ. Og testen ER blevet smidt helt ud

Anmeld

27. november 2012

BornToBe

FrkZier skriver:

så længe mens udebliver er der stadig håb

Ja. Men tager det heller ikke så tungt. Det er kun første forsøg, sidst gik der 3 forsøg.

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

BornToBe skriver:

Ja. Men tager det heller ikke så tungt. Det er kun første forsøg, sidst gik der 3 forsøg.

men det kan jo være du/i er heldige og den er der i første forsøg - jeg krydser for at mens udebliver og du står med en positiv test om et par dage

Anmeld

27. november 2012

BornToBe

FrkZier skriver:

men det kan jo være du/i er heldige og den er der i første forsøg - jeg krydser for at mens udebliver og du står med en positiv test om et par dage

Ja man ved jo aldrig.

Mange tak ihvertfald!

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

BornToBe skriver:

Ja man ved jo aldrig.

Mange tak ihvertfald!

det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.