Positiv efter 10 minutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Frøken J.

BornToBe skriver:

Det siger mig ingenting, men tror ikke jeg rigtig lagde mæke til navnet. 

Men nu har jeg bestilt nogle fra nettet. Et godt lager, så har jeg også til, hvis den skulle være negativ i morgen.

Lur mig om ikke den er positiv, så alle dine tests går til spilde Men hey, det er ikke den værste situation at stå i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

KTP86

Jeg har aldrig haft problemer med valmed testen. Den har altid vist det rigtige resultat. Det har alle andre teste også for den sags skyld ^^ Held og lykke  

Anmeld

26. november 2012

BornToBe

Frøken J. skriver:

Lur mig om ikke den er positiv, så alle dine tests går til spilde Men hey, det er ikke den værste situation at stå i

Haha.. Ja det ville da være typisk...

Men så ville jeg hellere end gerne donere de resterende til andre som prøver at blive gravide.

Nu må vi se. Tror ikke på noget, før der er beviser

Anmeld

26. november 2012

BornToBe

KTP86 skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med valmed testen. Den har altid vist det rigtige resultat. Det har alle andre teste også for den sags skyld ^^ Held og lykke  

Tak for svar! Håber jeg er lige så heldig!

Tester igen i morgen, så må jeg se hvad den siger

Anmeld

27. november 2012

pcoramt

BornToBe skriver:

Hej

Har først testdag på onsdag (dog lidt usikkert, da min mens kan være uregelmæssig efter p pillestop), men har nu haft følelsen af at mens er på vej i over en uge. Jeg har den der nivende følselse i venstre lyske, og let kvalme.

Jeg tog så en test i morges, som efter de første 5 minutter ikke viste noget, men da jeg ville kylle den ud 5 minutter efter, var der en lille lyserød streg. Svag, men kunne se den i strakt arm.

Jeg ved godt at en test er ugyldig efter testtiden er gået, men også når det er SÅ tæt på aflæsningstidspunktet?

Har bestilt nogle teste online, som kommer imorgen, så tester også der. Men ville lige høre om I har erfaringer med dette.

Desværre ugyldig.. :/

Anmeld

27. november 2012

BornToBe

pcoramt skriver:

Desværre ugyldig.. :/

Jep, det fandt jeg ud af. Bestilte nogle nye teste igår, som gerne skulle komme med posten idag, så må prøve igen

Men tak for svar!

Anmeld

27. november 2012

FrkZier

BornToBe skriver:

Jep, det fandt jeg ud af. Bestilte nogle nye teste igår, som gerne skulle komme med posten idag, så må prøve igen

Men tak for svar!

har du taget en ny test?

Anmeld

27. november 2012

2babygirls

BornToBe skriver:

Hej

Har først testdag på onsdag (dog lidt usikkert, da min mens kan være uregelmæssig efter p pillestop), men har nu haft følelsen af at mens er på vej i over en uge. Jeg har den der nivende følselse i venstre lyske, og let kvalme.

Jeg tog så en test i morges, som efter de første 5 minutter ikke viste noget, men da jeg ville kylle den ud 5 minutter efter, var der en lille lyserød streg. Svag, men kunne se den i strakt arm.

Jeg ved godt at en test er ugyldig efter testtiden er gået, men også når det er SÅ tæt på aflæsningstidspunktet?

Har bestilt nogle teste online, som kommer imorgen, så tester også der. Men ville lige høre om I har erfaringer med dette.

Jeg testede svagt positivt efter aflæsningstiden, de dage jeg testede før 4+0, så måske den er der men det er fordi du ikke helt er langt nok henne.

Anmeld

27. november 2012

Klokkeblomst88

BornToBe skriver:

Hej

Jeg har også prøvet dette - det var med Valmed-testene, hvor der kom to streger noget efter. (Og her var jeg ikke gravid)

MEN jeg håber den er der 

Anmeld

27. november 2012

Snartmortil3

Har du fået testet i dag?

Jeg har også testet svagt positiv efter aflæsningstidspunktet på valmed testen - og der var ingen baby i maven!

Hvor har du købt testen du testede med?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.