Positiv efter 10 minutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.303 visninger
37 svar
0 synes godt om
26. november 2012

BornToBe

Hej

Har først testdag på onsdag (dog lidt usikkert, da min mens kan være uregelmæssig efter p pillestop), men har nu haft følelsen af at mens er på vej i over en uge. Jeg har den der nivende følselse i venstre lyske, og let kvalme.

Jeg tog så en test i morges, som efter de første 5 minutter ikke viste noget, men da jeg ville kylle den ud 5 minutter efter, var der en lille lyserød streg. Svag, men kunne se den i strakt arm.

Jeg ved godt at en test er ugyldig efter testtiden er gået, men også når det er SÅ tæt på aflæsningstidspunktet?

Har bestilt nogle teste online, som kommer imorgen, så tester også der. Men ville lige høre om I har erfaringer med dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

Frøken J.

BornToBe skriver:

Hej

Har først testdag på onsdag (dog lidt usikkert, da min mens kan være uregelmæssig efter p pillestop), men har nu haft følelsen af at mens er på vej i over en uge. Jeg har den der nivende følselse i venstre lyske, og let kvalme.

Jeg tog så en test i morges, som efter de første 5 minutter ikke viste noget, men da jeg ville kylle den ud 5 minutter efter, var der en lille lyserød streg. Svag, men kunne se den i strakt arm.

Jeg ved godt at en test er ugyldig efter testtiden er gået, men også når det er SÅ tæt på aflæsningstidspunktet?

Har bestilt nogle teste online, som kommer imorgen, så tester også der. Men ville lige høre om I har erfaringer med dette.

Ja, også når det er SÅ tæt på - ellers ville de jo skrive, at man kan aflæse efter 10 minutter. Der er visse testmærker der er notorisk berygtede for at producere falsk positiv over tid - Hvilket mærke test var det? KRydser for den er der

Anmeld

26. november 2012

Miss Church

BornToBe skriver:

Hej

For at den er go nok. Jeg har selv haft en falsk positiv test, men den havde ligget en halv time ca. Ved ikke noget om det, når det er så tæt på aflæsnings-tiden 

Anmeld

26. november 2012

Muffinmus

prøvet begge dele:-)

Både falske positive over tid og rigtige positive over tid:-)

Anmeld

26. november 2012

BornToBe

Frøken J. skriver:

Ja, også når det er SÅ tæt på - ellers ville de jo skrive, at man kan aflæse efter 10 minutter. Der er visse testmærker der er notorisk berygtede for at producere falsk positiv over tid - Hvilket mærke test var det? KRydser for den er der

Kan faktisk ikke huske mærket. Den er købt i matas, men ikke matas eget mærke.

Tænkte det nok, det ville nok også være for meget at håbe på, at den var der i første hug. 

Må bare vente og se om den imorgen viser noget. 

Tak for svar!

Anmeld

26. november 2012

BornToBe

Miss Church skriver:

For at den er go nok. Jeg har selv haft en falsk positiv test, men den havde ligget en halv time ca. Ved ikke noget om det, når det er så tæt på aflæsnings-tiden 

Tak!

Jeg må bare prøve imorgen, og så smide den ud med det samme, så man ikke er et stort spørgsmåltegn bagefter.

Der er jo alligevel gået 2 gange testtiden, så den er nok ugyldig! 

Anmeld

26. november 2012

Miss Church

BornToBe skriver:

Tak!

Jeg må bare prøve imorgen, og så smide den ud med det samme, så man ikke er et stort spørgsmåltegn bagefter.

Der er jo alligevel gået 2 gange testtiden, så den er nok ugyldig! 

Man har lov til at håbe Jeg  Hvert fald for dig  

Anmeld

26. november 2012

BornToBe

MariaE skriver:

prøvet begge dele:-)

Både falske positive over tid og rigtige positive over tid:-)

Så lidt 50-50...

Jeg må prøve at teste igen i morgen. Har bestilt nogle accu teste (tror jeg de hedder). Man skulle kunne teste på alle tider af døgnet med dem, så nu må vi se.

Og så må jeg huske at smide dem HELT ud efter de 5 minutter, så jeg ikke er samme spørgsmålstegn i morgen.

Anmeld

26. november 2012

Frøken J.

BornToBe skriver:

Kan faktisk ikke huske mærket. Den er købt i matas, men ikke matas eget mærke.

Tænkte det nok, det ville nok også være for meget at håbe på, at den var der i første hug. 

Må bare vente og se om den imorgen viser noget. 

Tak for svar!

Det kan ikke have været Valmed? Måske navnet ringer en klokke - det er nemlig en af fuskerne. Men opgiv ikke håbet, det kan sagtens være du er heldig!

Anmeld

26. november 2012

BornToBe

Frøken J. skriver:

Det kan ikke have været Valmed? Måske navnet ringer en klokke - det er nemlig en af fuskerne. Men opgiv ikke håbet, det kan sagtens være du er heldig!

Det siger mig ingenting, men tror ikke jeg rigtig lagde mæke til navnet. 

Men nu har jeg bestilt nogle fra nettet. Et godt lager, så har jeg også til, hvis den skulle være negativ i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.