Nu må DF simpelthen komme ind i kampen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

Dinna88

Det handler jo bare om at vi prøver på at hjælpe dem, og at vi faktisk respekterer dem. Det her går jo ud over religionsfrihed - vi giver dem en hjælpende hånd, til faktisk at gøre ting de gerne vil, men som ellers havde været umulige, hvis de skulle opretholde respekten overfor dem selv.

Jeg synes DF er et pinligt parti lige på dette punkt (=deres indvandringspolitik)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

A&F

MinNoah skriver:

Jeg er enig med DF...

Men jeg forstår SLET heller ikke den religion... Tænk sig at der eksisterer sådan noget i verden anno 2012....

Ja tænk sig, at der eksisterer kvinder(inklusiv mig), der ikke vil vise vores kroppe til fremmede mænd og året siger snart 2013. Så længe vi forstår vores religion, og holder fast på det vi tror på, så er det ligegyldigt om året siger 1900 eller 2012

Anmeld

26. november 2012

Giraffen

tarkoflen skriver:

Det er jo helt klart et spørgsmål om hvem der ser på det!

Og jeg tror ikke man kan sætte sig ind i andre kultures tankegang, selvom man selv tror man kan

nej det har du ret i men synes godt man (hvis man nu er meget åbensindet og forsøger at forstå) kan se fordele og ulemper ved de forskellige kulturer

Jeg synes fx det er fedt at vi er så ligestillede i den typiske danske kultur - på den anden side finder jeg den muslimskes (og andre) familiekultur helt vildt skøn, altså at man rummer HELE familien i den grad som de gør, det ku vi andre lære meget af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.