Omsorgsgiver skriver:
Nu får jeg nok hug for den her kommentar men vi gør SÅ meget for dem og alligevel vil de (ikke alle) ikke talpasse sig vores land og respektere vores religion. Og her tænker jeg især på den der boligforening der ikke må få et juletræ op med lys pga. at det ville muslimerne i foreningen ikke have. Ja undskyld mig men efter jeg har hørt det så har jeg fået et helt andet og dårligt syn på muslimer.
Ved godt at ikke alle muslimer er sådan men det der har virkelig gjort mig gal. Så jeg har svært ved at se hvorfor vi skal "tage hensyn" til dem.
I min verden har denne debat slet ikke noget at gøre med debatten om juletræet!
For jeg er helt enig i, at det er langt ude, at man ikke har råd til et juletræ! Men i den boligforeninge, var problemet jo også, at der ikke var nogle danskere der gad være med i bestyrelsen for boligforeningen... Og havde dansker taget hensyn til Eid hvis der ikke havde været en muslim blandt deltagerne i bestyrelsen?
Et eller andet sted, kan jeg faktisk godt forstå, at de ikke gad gøre det store ud af julen, når ingen danskere gad engagere sig i alt det arbejde der ligger i en bestyrelse...
Men som sagt synes jeg det er en anden debat!
Der går ikke noget af mig for at DGI holder åbent, når det ikke er os andre der betaler! Man kan jo også gå i et hold for gravide og ældre og hvad har vi, det er jo også lukkede hold, hvor alle ikke kan deltage...
Anmeld