Nu må DF simpelthen komme ind i kampen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2012

tarkoflen

Omsorgsgiver skriver:

Nu får jeg nok hug for den her kommentar men vi gør SÅ meget for dem og alligevel vil de (ikke alle) ikke talpasse sig vores land og respektere vores religion. Og her tænker jeg især på den der boligforening der ikke må få et juletræ op med lys pga. at det ville muslimerne i foreningen ikke have. Ja undskyld mig men efter jeg har hørt det så har jeg fået et helt andet og dårligt syn på muslimer. 

Ved godt at ikke alle muslimer er sådan men det der har virkelig gjort mig gal. Så jeg har svært ved at se hvorfor vi skal "tage hensyn" til dem. 

I min verden har denne debat slet ikke noget at gøre med debatten om juletræet!

For jeg er helt enig i, at det er langt ude, at man ikke har råd til et juletræ! Men i den boligforeninge, var problemet jo også, at der ikke var nogle danskere der gad være med i bestyrelsen for boligforeningen... Og havde dansker taget hensyn til Eid hvis der ikke havde været en muslim blandt deltagerne i bestyrelsen?

Et eller andet sted, kan jeg faktisk godt forstå, at de ikke gad gøre det store ud af julen, når ingen danskere gad engagere sig i alt det arbejde der ligger i en bestyrelse...

Men som sagt synes jeg det er en anden debat!

Der går ikke noget af mig for at DGI holder åbent, når det ikke er os andre der betaler! Man kan jo også gå i et hold for gravide og ældre og hvad har vi, det er jo også lukkede hold, hvor alle ikke kan deltage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2012

roenlund

Jeg kan ikke se foreskel på om vi holder åbent kun for voksensvømmere (som der er i mon svømmehal) og om der er åben kun for kvinder...

Så jeg siger for DGI byen

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

roenlund skriver:

Jeg kan ikke se foreskel på om vi holder åbent kun for voksensvømmere (som der er i mon svømmehal) og om der er åben kun for kvinder...

Så jeg siger for DGI byen

Anmeld

26. november 2012

A&F

Det er godt, at der nu er mulighed for muslimske kvinder at svømme . Og så længe det ikke er skatteydernes penge, er der ingen problematik. Glæder mig til at svømme igen

Anmeld

26. november 2012

A&F

Omsorgsgiver skriver:

Nu får jeg nok hug for den her kommentar men vi gør SÅ meget for dem og alligevel vil de (ikke alle) ikke talpasse sig vores land og respektere vores religion. Og her tænker jeg især på den der boligforening der ikke må få et juletræ op med lys pga. at det ville muslimerne i foreningen ikke have. Ja undskyld mig men efter jeg har hørt det så har jeg fået et helt andet og dårligt syn på muslimer. 

Ved godt at ikke alle muslimer er sådan men det der har virkelig gjort mig gal. Så jeg har svært ved at se hvorfor vi skal "tage hensyn" til dem. 

Er integration at smide sit tørklæde og tildækkede tøj for at blive integreret og accepteret i dette samfund ? Hmm så har jeg misforstået noget . Så snart du ændrer dig selv for at behage andre, mister du dig selv - det tror jeg på. Vi har alle vores værdier og normer.  Desuden kan juletræ eksemplet ikke bruges som eksempel. Demokrati er demokrati . 

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

A&F skriver:

Det er godt, at der nu er mulighed for muslimske kvinder at svømme . Og så længe det ikke er skatteydernes penge, er der ingen problematik. Glæder mig til at svømme igen

Ja det er også min holdning!

Og god svømmetur

Anmeld

26. november 2012

Benjamins'mor

Jeg synes det er en fin ide, at kvinder med etnisk baggrund også har mulighed for at gå i svømmehallen.

Anmeld

26. november 2012

tarkoflen

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes det er en fin ide, at kvinder med etnisk baggrund også har mulighed for at gå i svømmehallen.

Anmeld

26. november 2012

Fenja09

Jeg er fuldstændig ligeglad om DGI har valgt at holde åben for kvinder med anden etnisk baggrund - det kunne faktisk ikke genere mig mindre. Synes godt nok der er mange andre - og større ting som "vi" burde debattere i stedet for, med "vi" mener jeg DK/regeringen/folket ect.

/Fenja

Anmeld

26. november 2012

MinNoah

Jeg er enig med DF...

Men jeg forstår SLET heller ikke den religion... Tænk sig at der eksisterer sådan noget i verden anno 2012....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.