fyldte chokolader - fifs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

B&J

Månsson skriver:

Ja jeg lader det bare tørre man kan os lige smidde det i fryseren kort.. Nej for karamellen må ik være for varm og da overfladen jo er tør så sker der ik noget. Heller ik når du hælder resten af chokoladen på

Mange mange tak.. ej glæder mig til at prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Carl-Emil's mor

Månsson skriver:

Ja jeg lader det bare tørre man kan os lige smidde det i fryseren kort.. Nej for karamellen må ik være for varm og da overfladen jo er tør så sker der ik noget. Heller ik når du hælder resten af chokoladen på

har du tilfældigvis en opskrift på flydende karamel?

For jeg købte bare en utrolig lækker en i sverige men nu bliver jeg i tvivl om man kan bruge en færdig flydende en? :/

Anmeld

25. november 2012

L&V

B&J skriver:

Mange mange tak.. ej glæder mig til at prøve

Det er os bare hyggeligt

Anmeld

25. november 2012

L&V

Carl-Emil's mor skriver:

har du tilfældigvis en opskrift på flydende karamel?

For jeg købte bare en utrolig lækker en i sverige men nu bliver jeg i tvivl om man kan bruge en færdig flydende en? :/

Nej desværre er den blevet væk men mon ik google har

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

iiiih fantastisk viden

sådan en vil jeg få fremskaffet og et termometer

tak

Med chokoladesmelteren brugte jeg falktisk ikke et termometer, men slukkede bare, da chokoladen var smeltet de er ikke så dyre, mener jeg gav 149 kr. for min og der er faktisk forme med, bare i plastik, men ved min bedstemor bruger dem, de skal bare lige smøres med lidt smagsneutral olie... Og så mener jeg faktisk også der hører et lille opskriftshæfte med

Anmeld

25. november 2012

Carl-Emil's mor

Månsson skriver:

jeg prøver min bedsteven google

endnu en gang stort tak

Anmeld

25. november 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Med chokoladesmelteren brugte jeg falktisk ikke et termometer, men slukkede bare, da chokoladen var smeltet de er ikke så dyre, mener jeg gav 149 kr. for min og der er faktisk forme med, bare i plastik, men ved min bedstemor bruger dem, de skal bare lige smøres med lidt smagsneutral olie... Og så mener jeg faktisk også der hører et lille opskriftshæfte med

fantastisk den fanger jeg forhåbentlig imorgen

mange gange tak for din hjælp

Anmeld

25. november 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

fantastisk den fanger jeg forhåbentlig imorgen

mange gange tak for din hjælp

Det var da så lidt... Du må lige smide nogle billeder op, når du har fået lavet dem, så jeg kan sidde og savle

Anmeld

25. november 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Det var da så lidt... Du må lige smide nogle billeder op, når du har fået lavet dem, så jeg kan sidde og savle

hahah det skal jeg gøre men der går lige nogle dage desværre men skal nok gøre det

Anmeld

25. november 2012

Ploffer

Månsson skriver:

Du kan koge en dåse kondenseret mælk i 3 timer, så får du den lækreste flydende karamel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.