Ihhh man bliver nysgerrig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

Det er det nemlig  især når der lige pludselig står 9 stk.

ja hvor træls og jeg har 56 stk som har været på min profil.. Men jeg vil nu heller ikke betale for at være nysgerrig lige her i juletiden hvor pengene går som varmt brød...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Clisolka

Jeg havde slet ikke set den funktion var kommet, før jeg så denne tråd  Jeg er plusmedlem og kan lure hvem der har været inde på min profil 

Anmeld

25. november 2012

Lady Marion <3

Ha ha ja jeg er sgu ikke nysgerrig , syntes det er dybt åndsvagt . Kan forstå det er spændende på dating men herinde hvor det kun er mødre , jeg er da bedøvende ligeglad med hvem pokker der besøger min profil

Anmeld

25. november 2012

Kay

hihi fra nu af klikker jeg rundt på alle jeres profiler så det ser ud som om der er super mange der har været der inde 

Anmeld

26. november 2012

Troldemommi

Kay skriver:

hihi fra nu af klikker jeg rundt på alle jeres profiler så det ser ud som om der er super mange der har været der inde 

også mig, jeg elsker at se på profiler, især så man kan se jeres unger 

Monica

Anmeld

26. november 2012

Kay

Monica P skriver:

også mig, jeg elsker at se på profiler, især så man kan se jeres unger 

Monica

hihi jeg plejer at kigge på hvilke indlæg folk har lavet... ligenetop for at se om der er kommet nmye billed tråde

Anmeld

26. november 2012

Troldemommi

Kay skriver:

hihi jeg plejer at kigge på hvilke indlæg folk har lavet... ligenetop for at se om der er kommet nmye billed tråde

Anmeld

26. november 2012

Kay

Monica P skriver:

men fra nu af er det tildels også for at drille folk der ik har plus profil

Anmeld

26. november 2012

Frøken J.

Nadia&Daniel skriver:

Nu hvor den nye funktion er kommet, hvor man kan se at x antal har besøgt ens profil. Bliver man altså nysgerrig.. Men må spare i disse tider, så må desværre forblive nysgerrig, ang. hvem som besøger mig.. Må I er stadig velkommen til at smide en besked i gæstebogen, så bliver lidt af min nysgerrighed stillet

Jeg synes bare det er pisse irriterende at jeg, hver gang jeg kommer ind på siden, har en notifikation om nye besøg.. Man tror lige nogen har besvaret ens emne eller lign!

Anmeld

26. november 2012

Troldemommi

Kay skriver:

men fra nu af er det tildels også for at drille folk der ik har plus profil

ejjjj din filur  

jeg sidder og overvejer at blive plus medlem nu, men jeg ved bare ikke om jeg syntes man får nok for pengene 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.